Den ærlige 17. mai sangen :P

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Den ærlige 17. mai sangen :P
Noen som kjenner seg igjen?

60221156_2296224550599697_951831719923679232_n.jpg

Jeg har tenkt å sove minst 6 timer, flagget vet ejg hvor er og skjorta er strøket.

Korpset er jeg stolt av, korpsleder som jeg er, men et par av sangene satt ikke helt sist øvelse så jeg er usikker på dem rett nok... Ungene har magemål så selv om de får lov spiser de ikke hundre is og alt går fint

Ingen fare for at i ungene skal måtte vente, det er oppmøte klokka 11 og vi skal levere veksel på skolen før den tid og gå til oppmøte, og før det spise frokost og kle på oss og flette hår. Så selv om vi står opp til salutten klokka sju så tenger vi tiden.

Rektor holder ikke tale. Men ordføreren gjør..... Det kan jo bli, ja... Vi får se.

17.mai på kvelden når bunaden går av, det er deilig. Beina på bordet og alt er gull

18. Mai er det heldigvis helg for jeg hater jobb (og derved bhg) 18.mai, trenger jo å hvile

For ja
. 17. Mai er intens. I alle fall som 17.mai komité.

Morsom sang :D Ikkje mykje som stemmer her, elsker både korps og buekorps :D Eldste er parkert hos far når yngste og eg går i flaggborg. Syns hun kunne bli men tvinger hun ikkje.
Må laga eggerøre og dandere pålegg på fat, men det går vel fort;) Så eg kan i grunn legge meg:)

Morsomt men stemmer ikke. Her gleder vi oss alle mann og skal sove masse i natt. Jeg er gravid så ingen tanker ang bunad i år. Svigers har alltid frokost så vi skal kun møte opp til toget kl 10. Traktoren er pyntet til rosarussen så der er det også bare å møte opp. Deilig når alt er i orden. Nå mangler det bare at 3 åringen skal sovne.
Ett lite skår i gleden her er at mulig det dukker opp ett uønsket familie medlem.

Morsomt men stemmer ikke. Her gleder vi oss alle mann og skal sove masse i natt. Jeg er gravid så ingen tanker ang bunad i år. Svigers har alltid frokost så vi skal kun møte opp til toget kl 10. Traktoren er pyntet til rosarussen så der er det også bare å møte opp. Deilig når alt er i orden. Nå mangler det bare at 3 åringen skal sovne.
Ett lite skår i gleden her er at mulig det dukker opp ett uønsket familie medlem.

Det høres greit ut, utenom det ekstra familiemedlemmet få.

Back
Topp