Den $£#%$!¿%#>$$% kvalmen...!

Maanestråle

Gift med forumet
Nå er jeg så lei av å kaste opp!! Kvalmen er verst på kvelden og det er da jeg kaster opp så heldigvis går det ikke ut over jobb så veldig mye... Fler som sliter med oppkast...? Gleder meg bare til det går over snart! Er ikke sååå lenge til uke 12....... ;-)

SIGN!! jaa, hehe.
Men det viste seg å ver en omgangs/spysjuke i tillegg. For nå ligger 1- åringen her heima med meg å spyr han også emoticon
Skal prøve meg på ingefær idag, og så fikk eg resept på noen tabletter mot kvalme av legen. satser på det kommer seg da... er lei, lei, lei, lei...

Jeg tar gjerne litt av kvalmen deres jeg altså! For jeg merker nesten ingenting av denne graviditeten og kunne gjerne tenkt meg et symptom til....

jeg har også ettermiddags/kveldskvalme...helt grusomt!
hadde d forrige gang også..og da varte d til uke 17 !!!!
så ikke ta for gitt at kvalmen forsvinner ved passerte 12 uker...=)

Sliter her og ja. Er igrunnen kvalm og uggen hele døgnet, men ettermiddag/kveld er det verst. Kaster opp endel og ja... Men har jo 2 i magen, så er vel ganske naturlig at jeg blir noe dårligere enn jeg har vært i mine andre svangerskap.

Jeg er også kvalm og kaster opp....hele døgnet:( har vært det i ca 2 uker,å er såååå lei!!!

Jeg er kvalm, morgen kvalm formiddagskvalm og kveldskvalm. Kun ettermiddagen som duger her :) Jeg spyr ikke selv om jeg kunne ønske meg litt det, å kunne spy og slippe kvalmen rett etterpå men den blir vel bare da også :(

Kvalm hele døgnet men heldigvis ikkje like gale hele tiden, vert d siden lørdag før d var d bare lett kvalme på dagen, spya lot seg ventepå til i dag... Hjemme alene med 2 åring... Han då på meg med store øyne da jeg begyntebå brekke meg så gjemte meg på do så han ikkje skulle se at jeg kasta opp,.. Huff grusomt....

Back
Topp