demotivert ang. slanking

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
[:(]uufff.. jeg starter så går det noen dager så klarer jeg ikke mer.. jeg blir såå deppa når sånt skjer..
vil bare grine og når jeg ser meg i speilet så hater jeg meg selv assa..
trenger spark i ræva[:(][:(][:(] tenkte jeg skulle prøve suppedietten for å få en kick start..

Hva er det du syns er vanskelig?

jeg ser på meg selv blir trist og hater meg selv så trøste spiser jeg litt.. tror nok det er noe sånt noe..

har du prøvd lavkarbo, da kan du snacke, også går det fortere...[:)]

ORIGINAL: lanoliten

nei det har jeg ikke..

ORIGINAL: reidis

nei det har jeg ikke..

anbefaler deg å gjøre det!
trenger ikke kutte ut karbo helt, men spis grovt brød, og bare et brødmåltid for dagen.
fordelene er at du får en sunnere kropp, MYE mer overskudd og du kan spise deg så mett du vil.
dessuten trenger du ikke spise jevne måltider, for du vil ikke få blodsukkersvingninger.
med andre ord, du kan spise når du er sulten og stoppe når du er mett.

Du må ha noen bilder rundt deg av det du gjerne vil ende opp med å se ut som! Kall det motivasjon! Kast alt av snop og søtsaker, hold deg til EN dag i uka, eksempelvis lørdag [:)] Da har du 1 dag å se fram mot hele tiden, der du kan synde til du sprekker!

vilket sider på nett kan jeg finne gode lavkarbo middager og forskjellige ting?

jeg ser på meg selv blir trist og hater meg selv så trøste spiser jeg litt.. tror nok det er noe sånt noe..

Akkurat slik er jeg også.. så har gitt opp slankinga... har prøvd alt nesten...
Legen har søkt om operasjon til meg...

Men du må prøve å ikke gi opp... prøv å tenk at hver dag er en ny dag , en ny dag mot et bedre liv[:D]

Lavkarbo.no
Ketolyse.no
Jeg syns det er en veldig fin kur, enkel å følge også.

Kanskje du finner noen tips på www.lavkarbo.no ?

får vel prøve meg på den da.. [:)] lavkarbo er epler bra å spise der eller? vilket frukt er bra å spise på lavkarbo?

får vel prøve meg på den da.. [:)] lavkarbo er epler bra å spise der eller? vilket frukt er bra å spise på lavkarbo?

minst mulig frukt, men bær kan du spise. bringebær feks!

aaa ok... all slags bær da?

aaa ok... all slags bær da?

Nei ikke all slags bær.
Anbefaler deg å lese litt om det.

http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf
http://lenabeatrice.net/
http://lchf-bloggen.blogspot.com/

På lavkarbo står det hvor mye karbohydrater som er i 100 gram av det meste, mener jeg.
Frukt er det mye karbo i...
Typiske ting du ikke kan spise er, brød, potet, pasta, ris, snop med ekte sukker i, frukt
Det du kan spise er, all type kjøtt, fisk kylling, ost, bacon,(min favoritt snack baconkrisp)
egg, sopp, grønnsaker, rømme, fløte, smør, nøtter,
Alle varer i butikken er merket med hvor mye karbohydrater det er i, så bare regn ut selv pr rett..
Lykke til [:)]

Hva er det som går feil etter noen dager da? Kanskje du begynner slankinga veldig ekstremt? Tror det er lurt å ta det over tid, og få en total livsstilendring. Spis mange, men små måltider. Kutt opp grønnsaker og ha det tilgjengelig. Jeg hadde 18 kg for mye etter min siste fødsel, og jeg brukte nesten to år på de kiloene, tok det gradvis. Startet med å kutte ut brus i ukedagene, når jeg hadde klart det noen uker kuttet jeg ut sjokolade og lignende i ukedagene. Lot meg skeie ut i helgene, begynte å gå turer, er så mye mer lettvint å bare ta på seg skoa og gå ut, i stede for å sette seg i en bil og kjøre til et treningsenter. Den største motivasjonen var at jeg viste jeg ville bli en sprekere og sunnere mor for mine barn og et godt forbilde.[:)]
Lykke til[:)]

Kjenner meg såååå godt igjen,klarte å gå ned 12 kilo på ett år var sååå fornøyd atte,men de kom sniikende på igjen etter at jeg giftet meg (5år)...og nå etter fødsel(8mnd)så er jeg i gang igjen..og det som motiverte meg var at hver eneste plagg jeg prøvde så passet det meg ikke,og nå har t.o.m mine gamle klær begynt å bli for trange,jeg begynte på sånn allevo kickstart (veldig lav kalori) i en uke,skulle egentlig ta to uker men klarte ikke lenger,så nå styrer jeg det hele selv,jeg passer på hva jeg spiser på dagen (hver tredje time)og så spiser jeg hva jeg vil til middag (ikke så mye pasta,poteter,brød,ris)pluss at jeg drikker ett glass vann før middag for da spiser jeg mindre.....har en kosedag i uken hvor jeg kan spise hva jeg vil av snop,og en veiedag i uken,dette hjelper visstnok for jeg har begynt å gå ned.....så ikke mist motivasjonen,ta tak i deg selv og bestem over kroppen din,ikke motsatt,det er du som bestemmer hvordan du vil se ut,og tro meg selvtilliten din kommer til å vokse stooort...spesielt når det gjelder prøving av klær[:D] (oi dette ble langt)
masse lykke til....

Lavkarbo.no
Ketolyse.no
Jeg syns det er en veldig fin kur, enkel å følge også.

Jeg anbefaler også dette på det sterkeste. Råder også til å følge med på lena beatrices blogg. Hun var ekstremt overvektig, men har fått ett nytt liv med lavkarbo. Masse gode oppskrifter og oppmuntringer!

Gjør en ting av gangen!
Ikke begynn å spise sunt og trene samtidig f.eks. Det kan fort bli for mye for en og skulle legge om alt på en gang.
Begynn med kostholdet.
Lavkarbo/ketolyse er veldig effektivt, men det krever en del planlegging. Funket veldig greit for meg en stund, men så ble jeg lei. Veeeldig lei.
Dessuten, med et vanlig magert kosthold så vil man gå ned like mye i uka som ved lavkarbo/ketolyse. Bortsett fra at ved lavkarbo/ketolyse vil man gjerne miste en del kg fort de første ukene før det stabiliserer seg.
Vet ikke hva som gjør at du mister motivasjonen jeg? Om det er søthunger, så er det en "kneik" de fleste må over uansett hvilken diett/kostholdsform man velger å gå for.
Men det går over, og det er ikke verdens undergang om man har lyst å trøkke trynet fullt med sjokkis og potetgull, men det kan fort bli det om man gjør det. Så litt viljestyrke må man også ha.
Finn noe annet godt du liker som er sunnere. Lag deg en liten fruktsalat f.eks, eller en fruktyoghurt. Eller så er Nutrilett baren med sjokoladebiter jæskla god.[8D]

Back
Topp