Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg er 12+5 å jeg har sliti med utrolig kvalme
trodde den skulle avta å har sagt til folk at det har begynt å avta, men nå kjennes det ut som det kommer skikkelig tilbake å ikke minst trøttheten blæh
flere enn meg som er lei dette
vil bli meg selv igjen!!!!!
Du er en tøffing, du Vi skal til Paris disneyland i slutten av mai, regner med at formen har blitt bedre til daJeg var kvalm fra uke 6 til 9 tror jeg....? Tåler fortsatt lite stimuli i form av for mye eller for lite mat, sterke lukter og slikt, men er ikke kvalm på den måten lengre.
Jeg er fortsatt daff, men gjennomførte 2 dager i Paris og 3 dager i Eurodisney i påsken med en 2-åring på slep Formen er definitivt på opptur 14+1 i dag
Du er en tøffing, du Vi skal til Paris disneyland i slutten av mai, regner med at formen har blitt bedre til da
Såååå deilig at den plutselig forsvant! Håper det skjer for meg ogsåJeg var så dårlig at det føltes ut som om jeg var i ferd med å dø rett og slett. Har aldri vært så nede så lenge, og det var hardt. Men i uke 10-11 forsvant alt som dugg for solen. Ikke hatt problemer etter det utenom litt trøtthet og ømme bryster da. Men DET lever jeg veldig fint med