Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg er 12+5 å jeg har sliti med utrolig kvalme
trodde den skulle avta å har sagt til folk at det har begynt å avta, men nå kjennes det ut som det kommer skikkelig tilbake å ikke minst trøtthetenblæh
flere enn meg som er lei dette
vil bli meg selv igjen!!!!!
Du er en tøffing, duJeg var kvalm fra uke 6 til 9 tror jeg....? Tåler fortsatt lite stimuli i form av for mye eller for lite mat, sterke lukter og slikt, men er ikke kvalm på den måten lengre.
Jeg er fortsatt daff, men gjennomførte 2 dager i Paris og 3 dager i Eurodisney i påsken med en 2-åring på slepFormen er definitivt på opptur
14+1 i dag
![]()
Du er en tøffing, duVi skal til Paris disneyland i slutten av mai, regner med at formen har blitt bedre til da
![]()
Såååå deilig at den plutselig forsvant! Håper det skjer for meg ogsåJeg var så dårlig at det føltes ut som om jeg var i ferd med å dø rett og slett. Har aldri vært så nede så lenge, og det var hardt. Men i uke 10-11 forsvant alt som dugg for solen. Ikke hatt problemer etter det utenom litt trøtthet og ømme bryster da. Men DET lever jeg veldig fint med![]()