Dem som er forbi 12 uker :)

Kvalmen min forsvant ca uke 10-11. Nå er jeg bare kvalm innimellom og hvis jeg er sløv med å spise. Trøttheten synes jeg henger litt igjen, men absolutt blitt mye bedre. Nå har jeg faktisk et liv igjen! :)
Håper kvalmen din gir seg snart! :)

Kvalmen min forsvant rundt uke 11, men virker som den er på vei tilbake nå siden påske.. Er i uke 13.

Er 13+4 og trøttheten er her fortsatt. Kvalmen har heller ikke gitt seg :( Den er bedre men har ikke forsvunnet. Drittlei av den :p

Jeg er 12+ 5 og har fortsatt veldig liten ennergi, kvalmen forsvant i rundt uke 10 eller 11.

Hei, jeg er 12+5 å jeg har sliti med utrolig kvalme
trodde den skulle avta å har sagt til folk at det har begynt å avta, men nå kjennes det ut som det kommer skikkelig tilbake å ikke minst trøttheten:( blæh
flere enn meg som er lei dette:(

vil bli meg selv igjen!!!!!

Hei, jeg er 12+5 å jeg har sliti med utrolig kvalme
trodde den skulle avta å har sagt til folk at det har begynt å avta, men nå kjennes det ut som det kommer skikkelig tilbake å ikke minst trøttheten:( blæh
flere enn meg som er lei dette:(

vil bli meg selv igjen!!!!!

Jeg vil ååååå bli meg selv igjen!!!!!!!!! ;)

Jag går in i vecka 12 imorgon, och kvalmen har blivit bättre! Men de senaste dagarna har jag kastat upp på mornarna...vet inte helt varför jag börjar med det nu...det är inget jag har tänkt att fortsätta med;) måtte formen bli bra för oss alla asap!!:)

Kvalmen er noe bedre enkelte dager, da er jeg ikke kvalm hele døgnet, men bare deler. Dessverre er energien enda på null og jeg tilbringer store deler av døgnet i senga/på sofaen :( Forrige svangerskap ble formen min bra etter uke 16.

Jeg var kvalm fra uke 6 til 9 tror jeg....? Tåler fortsatt lite stimuli i form av for mye eller for lite mat, sterke lukter og slikt, men er ikke kvalm på den måten lengre.

Jeg er fortsatt daff, men gjennomførte 2 dager i Paris og 3 dager i Eurodisney i påsken med en 2-åring på slep ;) Formen er definitivt på opptur :) 14+1 i dag :)

Høres ut som de fleste fortsatt plages av kvalmen og trøttheten selvom man har kommet over de tre mnd. :( Jeg har brekninger hele tiden, det er så slitsomt, gruer meg til jobb imorgen :( første dag etter påskeferien.. Håper alle kommer over den kvalmen og får energien sin tilbake :)

Jeg var kvalm fra uke 6 til 9 tror jeg....? Tåler fortsatt lite stimuli i form av for mye eller for lite mat, sterke lukter og slikt, men er ikke kvalm på den måten lengre.

Jeg er fortsatt daff, men gjennomførte 2 dager i Paris og 3 dager i Eurodisney i påsken med en 2-åring på slep ;) Formen er definitivt på opptur :) 14+1 i dag :)
Du er en tøffing, du ;) Vi skal til Paris disneyland i slutten av mai, regner med at formen har blitt bedre til da :)

Du er en tøffing, du ;) Vi skal til Paris disneyland i slutten av mai, regner med at formen har blitt bedre til da :)

Forhåpentligvis bedre vær også..... Holdt på å fryse ihjel! Også var det litt kjipt å ikke kunne ta NOEN karuseller, selv ikke de ment for barn!

Jeg er 13+5, er fortsatt kvalm og verre om jeg blir trøtt og sliten.. Var bedre noen dager (ca uke 11, tror jeg), er ikke så ille som jeg var på det verste, men fortsatt nok til å hemme meg i hverdagen (tør ikke gjøre alt mulig, blir hjemme pga kvalmen og husarbeidet blir ikke gjort av meg:()

Jeg var så dårlig at det føltes ut som om jeg var i ferd med å dø rett og slett. Har aldri vært så nede så lenge, og det var hardt. Men i uke 10-11 forsvant alt som dugg for solen. Ikke hatt problemer etter det utenom litt trøtthet og ømme bryster da. Men DET lever jeg veldig fint med :-)

Jeg var så dårlig at det føltes ut som om jeg var i ferd med å dø rett og slett. Har aldri vært så nede så lenge, og det var hardt. Men i uke 10-11 forsvant alt som dugg for solen. Ikke hatt problemer etter det utenom litt trøtthet og ømme bryster da. Men DET lever jeg veldig fint med :-)
Såååå deilig at den plutselig forsvant! Håper det skjer for meg også :)

Sniker fra september 2013. Sliter fortsatt ekstremt med kvalme og utslitthet. Uke 15+1. Håper du føler deg bedre snart :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Uff, høres ikke noe godt ut og være sånn! Jeg er i toppform og har vært det siden uke 11. Så jeg skal jammen ikke klage! Håper dere andre får det bedre snart :love017

Back
Topp