Delvis vannavgang?

Cillia

Elsker forumet
Noen som har erfaring med dette?

Var på do i går og tisset. Etter at jeg hadde vasket hendene kjente jeg plutselig at det bare rant... Trusa ble helt våt, var ikke noe farge og luktet ikke noe.

Kan det være starten på vannet eller kan det være urin? Litt rart siden jeg hadde vært på do for 10 sekunder siden....

På min "min side" i dag står det om økt mengde med tynnere utflod på denne tiden av svangerskapet som kan oppfattes som fostervannlekkasje... så det kan kanskje være vanskelig å vite om det er vannavgang eller ikke.
Du kan jo ringe føden og høre med de om du er usikker. Ut i fra det jeg har lest om vannavgang tipper jeg de da ber deg om å ta på et bind for å samle opp og så kan de ta målinger ut i fra det for å se om det er fostervann eller ikke.

Snakket nettopp med føden, og de sa at jeg skulle ta på bind som du sier. Tipper det ikke var utflod, for det kom såpass masse at jeg følte jeg sto der og tisset på meg...

Får se om det kommer mer:)

Fostetvannet har en veldig søtlig lukt, men er du usikker, så ring.

Jea_3 skrev:
Fostetvannet har en veldig søtlig lukt, men er du usikker, så ring.

Fødselen min startet sist med at vannet mitt gikk, men jeg kunne ikke lukte den såkalte søte lukten?Sambo kunne, men ikke meg neiSpennende om noe er på gang da

Håper det er noe på gang Du har sagt at du er sliten og ønsker å gå i fødsel...stoler på det og x fingrene for at du har babyen i armene snartemoticon

Back
Topp