Var på første kontroll hos jordmor i dag, uke 24, og hun hintet nærmest om at jeg ikke burde jobbe 100 % fremover. Mente at man ikke skal slite seg ut før fødsel og ny baby (spesielt ikke om man har barn fra før) og at man skulle huske at man bare er gravid veldig kort tid osv. Har slitt med en del migrene, noe jeg merker har sluppet taket i ferien. Har kontorjobb, så ikke fysisk krevende, men veldig mye å gjøre og hektiske/stressende dager med høyt tempo og press. Så mye av migrenen kommer nok av det.
Samtidig hadde jeg planer om å dra på kontoret igjen nå etter ferien, men det frarådet hun også. Både pga. smitterisiko når man kjører kollektivt, de anbefaler gravide å være ekstra forsiktige, samt at dagene vil bli mer hektiske når man må ut av huset...
Merker jeg er veldig usikker på hva jeg gjør fremover. Har egentlig lyst til å dra på kontoret pga det sosiale, men samtidig redd for smitte. Hun har jo rett i det hun sier. Noen som er i samme situasjon eller har noen råd/tanker om dette?
Samtidig hadde jeg planer om å dra på kontoret igjen nå etter ferien, men det frarådet hun også. Både pga. smitterisiko når man kjører kollektivt, de anbefaler gravide å være ekstra forsiktige, samt at dagene vil bli mer hektiske når man må ut av huset...
Merker jeg er veldig usikker på hva jeg gjør fremover. Har egentlig lyst til å dra på kontoret pga det sosiale, men samtidig redd for smitte. Hun har jo rett i det hun sier. Noen som er i samme situasjon eller har noen råd/tanker om dette?