delvis invalid, men en fin dag :-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
imponerte meg selv litt i dag og gikk 1 time i 17.maitog sammen med gutten min, sambo og bhg, men trodde nesten ikke jeg skulle karre meg fram siste biten.

kom til tanta mi etter ei stund (skulle spise middag der) fikk av meg sko og strømpebukse så fant jeg ca 6 vannblemmer, 2 av de var svære! og bekkenet er helt ødelagt (har jo en bekkenløsning som kjennes godt for å si det slik), men jeg er ekstrem sta til tider og skulle gå i toget sammen med gutten min første året han skulle gå i tog.

ellers har vi kost oss med is, brus, juice, en god frokost og en god middag på en flott sommerdag:-) har hatt 24-25 grader i skyggen og strålende sol :-) før vi falt sammen på sofa her hehe

kjenner bekkenet blir verre og verre nå ettersom det stivner og er nok ikke mye bevegelig i morgen vil jeg tro, men det er så verdt det :-) den følelsen jeg har når jeg tenker på hvor annerledes og fantastisk slike dager og livet generelt er med barn :-)

Har det litt som deg, men kanskje ikke så voldsomt.. Får håpe dagen i morgen går fint :)!

hehe ja med en flott samboer god familie ellers rundt meg får jeg nok holde meg mye i ro i morgen og da går det seg nok litt til etter hvert :-)

Hørtes ut som en veldig flott feiring, det var helt sikkert verdt det :)
Håper du får hvilt godt og kommer deg raskt :)
Vannblemmer og gnagesår hører til på 17.mai, jeg fikk flere selv også :)

bekkenet er fryktelig vondt i dag, men får slappet mye av så det går bra :-)

uff føler med deg når det gjelder bekkenet altså, har blitt skikkelig ille selv i bekkenet :( Sitter på den ene siden og noenganger blir det så vondt at jeg såvidt klarer å gå.. æsj, håper det blir bedre etterhvert.. sleit godt på jobb idag :(

uff føler med deg når det gjelder bekkenet altså, har blitt skikkelig ille selv i bekkenet :( Sitter på den ene siden og noenganger blir det så vondt at jeg såvidt klarer å gå.. æsj, håper det blir bedre etterhvert.. sleit godt på jobb idag :(
ja huff det er ikke noe godt nei

Høres ikke noe godt ut!! Men dere var heldige med været da! Vi hadde regn hele dagen, men men, hadde det nå koselig likevel da :)

ja vi har hatt en fantastisk flott pinse inkludert 17. mai og det var en veldig fin dag til tross for vondter, det begynner å normalisere seg litt igjen nå og var så verdt :-)

Back
Topp