ORIGINAL: Camomama
Det er tungt, men hvis du er innstilt på det så klarer du det! Det er jeg sikker på!
Sist gikk jeg på skolen frem til termin, og begynte igjen ca 1 mnd etterpå og gikk ut med toppkarakterer!
Det var videregående da, er nok ikke like krevende som det du skal på da..
Men så begynte jeg på allmenn påbygg da hun var ca 4 mnd (høsten etter), det var hardt, men jeg klarte det!
Gikk ikke ut med de beste karakterene da, men jeg besto iallefall
Det er jo viktig at du er strukturert når det er nettstudie, det krever jo litt.. Men det er jo veldig greit å kunne være hjemme med mini mens du studerer 
jeg syns faktisk det studiet jeg går på er lettere enn VGS. Men det er jo ikke sant, hehe. Det føles sikkert sånn fordi jeg studerer noe jeg liker å holde på med!! :D Og så UTROLIG flink du var da, som studerte og sto på mens du var gravid og greier!!
Jo, struktur og selvdisiplin må til med nettstudier. Men så har jeg jo fullført et annet år på nett så jeg vet jo hva jeg går til. Det er bare dette med baby på siden jeg er helt grønn på! :P
ORIGINAL: Irose
Jeg begynte på et deltidsstudie i fjor høst og kommer til å fortsette på det i år. Tror det kommer til å gå helt supert, ikke minst fordi det er samlingsbasert med 5 samlinger i året. Ellers er det bare hjemmestudier. Siden jeg fortsatt er student så får også mannen min all permisjon så vi kan være hjemme begge to. Så jeg har stor tro på at dette kommer til å fungere helt topp!
Tror nok du også kommer til å få det til Goth.mummy, i verste fall kan du jo melde deg av igjen hvis du ser at det blir for mye. Men nettstudier er jo veldig kjekt, da kan du sitte og lese mens babyen sover og slipper å stresse deg på forelesninger. 3D spilldesign høres kjempekult ut! 
Mange av oss studenter mamser her ser jeg! :)
Høres ut som om du bare kan glede deg til studiene i år! og så utrolig kjekt å ha hjemmeværende sambo også da ;) Luksus! Lykke til, høres ut som om det kommer til å gå på skinner.
Ja, jeg tror også egentlig at det blir å gå bra. Er jo ekstra enkelt når man ikke har noen samlinger eller noe, og nesten alt gjøres på data! 3D spilldesign er kjempegøøy!! Jeg elsker de praktiske oppgavene på dette studiet, savner det fælt nå kjenner jeg.
ORIGINAL: Wembi
Jeg skal ta deltidsstudie i permisjonstiden min. Skolestarten er samme dag som jeg skal ha ks. Det er ikke nettbasert så jeg må sitte på skolebenken to dager i uka. [:'(] Det blir spennende å se hvordan det vil gå med en liten baby i hus...vil ikke ta permisjon fra skolen siden jeg er ferdig med studiet til sommeren - vil bare bli ferdig med skolen.
Oi, så dårlig timing da.. Men du får nok gyldig fravær! [;)]
Du klarer dette sikkert helt fint!! Jeg antar samboeren din hjelper til de dagene du må være på skolen? Hva skal du gå forresten? Lykke til!