delte meninger(frustrert)

maddepadde

Andre møte med forumet
jeg er da 23 år, å er da 5 uker på vei :) gleder meg kjempemye, og det samme gjør samboeren min :)
men så har jeg da en mor og en bestemor som da ikke liker samboeren min så mye, pluss at de er livredde for at jeg skal bli gravid. jeg tørr da ikke å si noe til dem før det er gått 12 uker.
jeg blir skikkeli lei meg siden jeg ikke kan fortelle den gode nyheten til familien min [&:] så jeg får vel bare vente til det er gådd 12 uker [&o]

Huff..det var en trist situasjon! Får håpe de endrer litt syn når nurket kommer da!

God du kan fortelle det her i det minste. Gratulerer så mye! Glad på deres vegne [:D]

Hvorfor ialledager må du vente til uke 12, de kan jo ikke akkurat tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil... Med mindre du er umyndiggjort...

ORIGINAL: RosaMentos

men hvorfor vente til det er gådd 12 uker? er jo ikke noe di kan gjøre med det uansett...

fordi da kan jeg ikke ta abort.. fordi at for hver gang vi kommer innom d samtaleemne snakker de bare om abort.. å d sårer :S

takk for klemmene :D

Gratulerer med spiren!

Og jeg ville rett og slett venta til magen kom med å si noe, eller i alle fall til etter ordinær UL.. kan hende pipa får en annen lyd hvis de får se UL-bilder av et lite nurk!

ORIGINAL: Lucca

så lenge du ikke er umyndig gjort eller for ung kan de jo ikke tvine deg!
men hadde det vært meg så hadde jeg ikke sagt noe før magen begynte å vises
ojsan det glemte jeg vist å nevne men men dere bryr dere jo ikke så har jo ikke noe å si...
det hadde jeg funnet på med mine hormoner:S hehe

noe av det samme jeg hadde i tankene :P

ORIGINAL: Luthien05

Gratulerer med spiren!

Og jeg ville rett og slett venta til magen kom med å si noe, eller i alle fall til etter ordinær UL.. kan hende pipa får en annen lyd hvis de får se UL-bilder av et lite nurk!

ja, tror faktisk jeg skal gjøre det.. så skal de få se bilde av lillesnusket i magen ;)

takk for støtten alle sammen, det hjelper stort på [:D]

ORIGINAL: Hjerteranke

Så trasi [&o] Sender deg en klem  

Så dumt at de ikke liker ham.
Er det noe spesielt han har gjort eller har de bare bestemt seg for å ikke like ham?

ORIGINAL: Maelle

Hvorfor ialledager må du vente til uke 12, de kan jo ikke akkurat tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil... Med mindre du er umyndiggjort...

ORIGINAL: Marlu

huff, så utrolig trist for deg!

Men, når du en gang forteller det, så kan det godt hende de reagerer på en annen måte enn du tror! De kommer nok uansett til å vokse på nyheten [:)]

dette går nok fint skal du se!

ORIGINAL: JanneJenta78

Huff..det var en trist situasjon! Får håpe de endrer litt syn når nurket kommer da!

God du kan fortelle det her i det minste. Gratulerer så mye! Glad på deres vegne [:D]

Sign! [:D]

ORIGINAL: EvaPeva

ORIGINAL: Hjerteranke

Så trasi [&o] Sender deg en klem  

Så dumt at de ikke liker ham.
Er det noe spesielt han har gjort eller har de bare bestemt seg for å ikke like ham?

de har bare bestemt seg for å ikke like han.. han har liksom ikke gjort noe som kan si at de ikke skal like han [:'(]

Back
Topp