Delte magemuskler?

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Hei.
Jeg har allerede fått det som kan virke som delte magemuskler. Dette oppdaget jeg for noen uker siden. Eventuelt er det en form for brokk.
Magen er litt øm ganske høyt oppe, og om jeg lener meg bakover, så kjenner jeg tydelig musklene stikke ut på en måte...litt vanskelig å forklare.

Noen fler som har dette så tidlig i svangerskapet? Jeg er 10+4 nå

Kan ikke huske dette i de 2 andre svangerskapene så tidlig...

Det kommer nok av at de er delt fra tidligere svangerskap. Kan ikke være at drt har skjedd før uke 10, men at det har blitt synlig nå som det presser litt på.
Har også delte magemuskler. Synes bedre nå som jeg er gravid.

Jeg har også delte magemuskler, har hatt det etter tidligere svangerskap. Det er som du beskriver at det buler på magen når man endrer stillinger eller tar i (bruker musklene). På meg ser man det godt før ny graviditet at de er delt, men at som ho over skriver at det kanskje er mer synlig på deg nå som det presser litt på. Kroppens naturlige korsett er jo på en måte ødelagt, så jeg ser ut som er 4-5 måneder på vei om kvelden nå som jeg er gravid. :laughing002

Jeg har også delte magemuskler, har hatt det etter tidligere svangerskap. Det er som du beskriver at det buler på magen når man endrer stillinger eller tar i (bruker musklene). På meg ser man det godt før ny graviditet at de er delt, men at som ho over skriver at det kanskje er mer synlig på deg nå som det presser litt på. Kroppens naturlige korsett er jo på en måte ødelagt, så jeg ser ut som er 4-5 måneder på vei om kvelden nå som jeg er gravid. :laughing002
Ja kanskje det. Men det er nesten 14 år siden forrige svangerskap, og har ikke hatt delte magemuskler før. Iallefall aldri som jeg har sett, eller kjent noe til de årene jeg ikke har vært gravid. Men det kan jo være det på en måte aldri har vært 100% bra, og at det deler seg lettere på en måte nå.
Får være forsiktig med å bruke magemuskler feil Iallefall.

Jepp, delte her. Men har vært sånn siden 2019barnet.

Jeg er 11+3 og førstegangsfødende, og magemusklene mine har allerede begynt å dele seg. Fikk helt sjokk :facepalm:

Back
Topp