Delte magemuskler

Vulpix

Blir kjent med forumet
I går når eg la meg lå jeg og kjente litt på magen. Plutselig oppdaga jeg at magemusklene har begynt å dele seg. Jeg er førstegangs og er 11+0 i dag. Det er så spennende med alt som skjer med kroppen for tiden! Er det andre som har begynt å få delte magemuskler? Er det noe jeg bør passe på med tanke på å ha størst mulig ods for at de lukker seg etter fødsel?
 
Jeg har hatt delte magemuskler siden sist fødsel :) har derfor stor mage allerede ;)
 
Mine magemuskler har ikke begynt å dele seg enda (er i dag 13+6). Tok test ved å ligge flatt å presse hodet opp, fikk akkurat en finger imellom. Jeg har trent jevnt og trutt i mange år, men har ikke vært noe "superfit", helst vedlikeholdsarbeid. Begynte å trene bekkenet i egne øvelser i vår, det fikk jeg god respons på da jeg var hos legen min og ble også anbefalt å fortsette med dette gjennom svangerskapet og etterpå da det gir gode effekter både underveis og etter fødsel på bekkenet. Ulike øvelser på å trene bekkenet finner en lett tilgjengelig på nettet om en skulle være nysgjerrig ;)
 
Back
Topp