Delte magemuskler

Hybelharen

Elsker forumet
Andre som kjenner at magemuskler har delt seg allerede? Kan ikke huske det kom like fort som dette sist. Men det er sikkert fordi det ikke er så lenge siden sist jeg var gravid. Er 10+5 i dag.
 
Vet ikke hvordan det føles, men tror ikke mine er delt. Er 11+1. Men er førstegangsgravid, så alt er nytt her, hehe :)
 
Jeg drev med intens opptrening etter sist fødsel og fikk lukket det helt.

Mine har ikke delt seg enda.
 
Vil ikke det først skje når magen har vokst litt? Merket ikke noe til det sist men da visste jeg heller ikke om det..:)
 
Vil ikke det først skje når magen har vokst litt? Merket ikke noe til det sist men da visste jeg heller ikke om det..:)
Regner med det har skjedd så tidlig pga tette svangerskap.
 
Jeg drev med intens opptrening etter sist fødsel og fikk lukket det helt.

Mine har ikke delt seg enda.
Åssen trening da..?? aldri hørt om trening som lukker, dreiv me vanlig trening selv og d gjør jo bare saken værre.. siden så mange svarer at de har d og jeg nesten aldri har hørt om flere som har holdt på d.. Kommer d et stort hull eller en humpel ved sit ups? Får dere også gravide-mage t tross for samme vekt som førFødsel..? Hvis jeg kan spørre da..
 
Åssen trening da..?? aldri hørt om trening som lukker, dreiv me vanlig trening selv og d gjør jo bare saken værre.. siden så mange svarer at de har d og jeg nesten aldri har hørt om flere som har holdt på d.. Kommer d et stort hull eller en humpel ved sit ups? Får dere også gravide-mage t tross for samme vekt som førFødsel..? Hvis jeg kan spørre da..

Drev med et program fra http://www.mavenogmig.dk i seks uker. Man skal ikke ta situps etter man har født.
 
Back
Topp