Deltar din partner på alle UL og svangerskapskontroller?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Han har vært med på privat UL og OUL, ellers går jeg alene til fastlege og jordmor - syns det er helt greit :)
 
Alt han har hatt mulighet til :cat:
 
Har vært med på tul og oul, ellers går jeg alene. Helt greit egt..
 
Han er med på alt her i Tyskland :p Jeg trenger han som tolk :D
 
Han er kun med på ultralyd. Vanlig svangerskapskontroll går jeg alene.
 
Han var med på ultralyder og en svangerskapskontroll sist.
Svangerskapskontrollen var han med på den ene gangen for å skrive under på farsskapspapirene. Greit å ha det unnagjort i god tid før fødsel.
Pluss overtidskontrollen i tilfelle jeg ble satt igang.
Denne gangen var han med på ordinær ultralyd, og skal være med på vekstkontroll som er satt opp i uke 32.
Vi har giftet oss siden forrige svangerskap, så da trenger han ikke skrive under på at han er far. Det går automatisk
 
Han kunne ikke være med på oul, derfor bestilte vi privat UL så han og skulle få se.
Han skal være med på neste jordmortime, vi har ferie da, og det blir nok den eneste timen han får mulighet å være med på.
 
Så fremt han er hjemme til kontroller så er han med. Ikke alltid like lett med en mann som jobber offshore! Men planlegger i hvertfall at han skal være med på alle kontroller når han er hjemme!
 
Han har vært med på alt han har mulighet til, han har reisejobb så er endel bortreist. Tror ikke han kommer til å være med på flere vanlige kontroller, for han fikk ikke mye ut av det.
 
Han har vært med på oul og andre ganger vi har vært på ul, men ikke med på svangerskapskontroll hos lege/jordmor. Ser ikke behovet for han å være med der. Gjorde ikke det med første heller :)
 
Han vil gjerne være med på alt, men de siste legetimene har vært såpass praktiske at det ikke har vært noe poeng i at han skal være med.
 
Han har vært med på alle kontroller og undersøkelser. Planlegger å være med på alle, men jeg har sagt fra at sukkerbelastningen trenger han ikke bli med på.
 
Han har kun vært med på ordinær UL. Ser ikke poenget med å ta ham med på vanlige kontroller. Første gang var han også med på en kontroll på ABC, sånn at han kunne bli kjent med hvordan ting fungerer der osv.
 
Dette er tredje runden vår, så denne gangen er han kun med på UL og litt mer spesielle kontroller. Han veit godt hva som forventes av han som vordende pappa, og hva jeg som gravid trenger, hva som venter oss etc., så da syns jeg faktisk det er godt å ta kontrollene alene.
 
Han har vært med på alle så langt :) men jeg har ikke lappen selv enda, så er litt avhengig av han for å komme meg dit :hilarious:
 
Dette er tredje runden vår, så denne gangen er han kun med på UL og litt mer spesielle kontroller. Han veit godt hva som forventes av han som vordende pappa, og hva jeg som gravid trenger, hva som venter oss etc., så da syns jeg faktisk det er godt å ta kontrollene alene.
Bra at han er flink og vet hva han skal gjøre :) Gjør alt litt lettere egentlig :)
 
Back
Topp