Deltar dere på foreldremøter?

Altså, med 3 unger, yngste 6 mnd, så kan ikke begge to være der. Svigers har fjøset i den tiden og kan ikke ha alle tre i tillegg til at foreldremøtene som regel er i leggetiden til de små ;) Oooog vi har sykdom i huset! Mannen dro, mens jeg la ungene. Når vi hadde én unge, var det ikke noe problem å være der begge to :p
 
Altså, med 3 unger, yngste 6 mnd, så kan ikke begge to være der. Svigers har fjøset i den tiden og kan ikke ha alle tre i tillegg til at foreldremøtene som regel er i leggetiden til de små ;) Oooog vi har sykdom i huset! Mannen dro, mens jeg la ungene. Når vi hadde én unge, var det ikke noe problem å være der begge to :p
Men det er vel ingen som forventer at begge foreldrene stiller hver gang heller?
 
Ja! Synes det er veldig viktig å vera med på slikt som kan hjelpe meg med å få ein bedre forståelse av kvardagen til barna mine. Det er også ein plattform ein kan ta opp ting som er viktig :) Synes det er trist at så få møter opp.
Er ganske ny i denna "bransjen", men er overraska over kor få som møtte opp. Skjønnar at ikkje alle kan stille til einkvar tid, men av 50 barn var det 15 foreldre...
Meldte meg også frivillig til SU og arrangere sommarfesten :)
 
Ja, enten meg eller bf stiller alltid :) men så bor vi i en liten bygd der alle stiller opp :) kun 42 elever på skolen :)
 
Men det er vel ingen som forventer at begge foreldrene stiller hver gang heller?

Nei, men jeg skulle ønske at vi begge kunne stille, fordi vi begge vil :happy:
 
Back
Topp