Deltar dere på foreldremøter?

Vi skal på første møte i bhg nå i slutten av september. Hun begynner ikke før i desember men syns det er greit å dra forde :)
 
Stiller alltid, syns det er viktig!
 
Her har det alltid krasjet med jobb :( men har alltid prøvd å legge inn en innsats for å løse kabalen men det vil ikke alltid la seg gjøre.
 
Ja, jeg møter når jeg kan. Nå er jeg klassekontakt, så nå har jeg ikke noe valg. ;)
 
Har jeg mulighet så går jeg på alle møter.
 
Selvfølgelig :)
 
Vi deltar alltid. Men det er skremmende få som møter:/
 
For oss er det en selvfølge. :)
 
Ja det gjør jeg. Var på 2 nå i uken som var, men syns helt ærlig at det er litt traust. Litt tiltak da det alltid er det samme som blir sagt. Men går alltid i tilfellet det dukker opp noe viktig.
 
Har alltid hatt senvakt når foreldremøtene har vært i barnehagen, men på onsdag er det foreldrekaffe, det skal jeg bli med på ! :)
 
Gjør mitt beste for at en av oss kan stille ja. Sist byttet jeg bort vakten min for å gå. Nå har vi nettopp fått ordnet oss barnevakt, så neste gang drar vi begge om ikke en av oss må jobbe.
Synes det er veldig viktig å stille opp, og er forundret over hvor få det er som er på foreldremøtene i barnehagen.
 
Jeg fikk ikke hvert md på første foreldremøte. Er alenemor, vanskelig med barnevakt. Og jeg prioriterte faktisk sønnen min ;) fordi han har våknet mange gnager på kvelden og natt etter bhg start. Ville ikke gjøre det mer usikker og utrygt for hab at jeg plutselig ikke v der. Men vi får referat heldigvis. Og håper ting har roet seg ned til neste møte :)
 
Godt å høre at det prioriteres så høyt! Er lærer på vgs, og opplever at det omtrent alltid går bra med de elevene som har foreldre som følger opp.

De som sliter på skolen har svært ofte foreldre som ikke backer dem og ikke kommer på foreldremøter.
Det er noe med det:/
 
Ja, for meg er det viktig å få med slikt! Jeg eller mannen møter alltid opp :) Oftest meg ;)
 
Hadde første foreldremøte i bhg forrige uke. Gutten vår begynner ikke før i midten av okt, men så på det som en selvfølge å dra!
 
Back
Topp