Deltar dere på foreldremøter?

Mini begynte i bhg for en mnd siden og jeg dro selvfølgelig på foreldremøtet. Det var overraskende få som dukket opp, synes det var rart.
 
Selvsagt stiller en av oss, helst to, på hvert foreldremøte!
EN gang var vi ikke pga sykdom.
 
Ja det prioriteres :)
 
Ja selvfølgelig :) Det prioriteres her, både skole og bhg når vi hadde barn der.. pluss foreldremøter på fotball laget osv
 
Ja, prøver alltid å få det med meg :) Fått med meg alle foreldremøter og dugnader hittil :)
 
Vi har foreløpig vært på alt ja. Nå er det foreldremøte i barnehagen førstkommende torsdag, har ordnet med barnevakt, men med kort tid til termin er det jo en sjanse for at vi er opptatt med fødsel. Det er vel en av få grunner jeg kan komme på som er "gode nok" til at jeg ville droppet foreldremøte.
 
Godt å høre at det prioriteres så høyt! Er lærer på vgs, og opplever at det omtrent alltid går bra med de elevene som har foreldre som følger opp.

De som sliter på skolen har svært ofte foreldre som ikke backer dem og ikke kommer på foreldremøter.
 
Både jeg og sambo (ikke bf) syns det er fryktelig viktig å møte opp på foreldremøter og foreldresamtaler. Nå har vi møte på onsdag, barnevakt er ordnet og jeg skal i vei (sambo er på jobb langt langt unna). Sist kunne ikke jeg og da dro sambo for meg. :) Men vi har ett barn som trenger det lille ekstra grunnen tap av hørsel på begge ørene og trenger da ekstra oppfølging og hjelp mtp språk. Så er fint å ha en god dialog med bhg. :)
 
Ja, det er absolutt noe vi prioriterer :) Vi har vært med begge to på alle møtene i barnehagen.
 
Ja gjør det. Må jo følge med. Og kjekt å kunne sette ned foten når en av de over engasjerte mammaene fremmer nok et forslag om at barn f.eks ikke får ha yoghurt for det får ikke hennes barn og da blir hennes barn sjalu. Alltid ei sånn ei. Sist var det ei som ville forby saft og kakao på tur dagene. Som er typ en gang i uken! :p la unga få kose seg litt a! Guuuuuud...
 
Vi har alltid møtt opp :)
 
Jepp! Mannen var med forrige gang fordi det ble i seneste laget for gravide meg. Skulle veldig gjerne vært der. Målet er at iallfall en av oss drar på de møtene.
 
Første foreldremøte snart, lille ikke begynt i bhg enda men har plassen ;) blir samboer som går pga midt i legginga...

Så spørs det hva han får med seg :p
 
Back
Topp