Deltar dere på foreldremøter?

Har alltid møtt opp, både i Bhg og skolen. Viktig å vise interesse/engasjement, samt holde seg oppdatert i barnas hverdag :)
 
Ja jeg har pleid å møte, desverre hender det at det skjer ting som har gjort at jeg ikke har fått hvert på alle. I barnehagen ga jeg på forhånd beskjed om at jeg ikke kunne komme pga studietur til utlandet med jobben. Men om ikke jeg har hatt mulighet så har faren til frøkna hvert der og vi har hvert der begge to (vi er ikke sammen). Men nå som jeg har fått en liten en til er jeg helt avhengig av å få barnevakt om jeg ikke kan ta med minste og om det er så seint at jeg ikke syntes eldste kan være alene hjemme eller at hun er med.
 
Ja, det er en selvfølge hos oss at vi stiller på foreldremøte hvis vi ikke har jobb den dagen. Viktig at vi engasjerer oss i barnas hverdag på skolen og i barnehagen.
 
Er første foreldremøte førstkommende onsdag, mannen skal dit. Jeg jobber 14-22 den dagen og kan til min store frustrasjon ikke bli med!:( :( :(
 
Ja, det er en selvfølge og noe som blir prioritert. Skal på første foreldremøte til uka :)
 
Ja, alltid så sant ikke noe helt spesielt skulle skje akutt (som sykdom ol). Har tidligere vært klassekontakt i to år og dermed har jeg måttet være tilstede uansett ;). Samme i bhg da han gikk der. Viktig å være med på foreldremøter, både for å bli kjent med de andre foreldrene samt ansatte og for å få med info om aktuelle ting og opplegg :).
 
Vi har de siste årene måtte avlyst foreldremøter pga for lite påmelding! På ett godt planlagt temamøte i fjor var det 5 stk foreldre av...Ehm.. 70-80 barn som meldte seg på!!
Så det var godt å høre at folk her prioriterer det!!:)
 
Ja. Sist så glemte sambo det så han kom ikke hjem tidsnok. Det er første (og eneste!) gangen vi ikke har dratt.
 
Ja, det er prioritert hos oss!
 
Selvsagt!!!
 
Ja, alltid!
 
Ja det er vi på. Har vært begge to med eldste, men nå når de er to, dro bare jeg.
 
Ja :) var på foreldremøte denne uka faktisk. Greit å få info om hvordan de jobber i bhg og deres planer fremover. I tillegg er det en gylden sjanse for å komme med egne innspill :)
 
Har foreldre møte snart og forventer å være der begge 2 :)
 
Back
Topp