Delt på sosiale medier

jasu88

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Har i dag i uke 13+3 delt dette bilde på Facebook, mange gratulasjoner og koselige kommentarer
Flere som har delt nyheten offentlig? ☺

Vedlegg

• 1454110001643.jpg
    1454110001643.jpg
    82,9 KB · Visninger: 185
Har i dag i uke 13+3 delt dette bilde på Facebook, mange gratulasjoner og koselige kommentarer
Flere som har delt nyheten offentlig? ☺

Så koselig bilde <3
Nei, vi har ikke delt enda. Svigerforeldrene mine må nesten få vite det face-to-face før de leser det på facebook, hihi. Skal nordpå i neste uke <3 Er spent på reaksjonen. Vårt første!

Så koselig bilde <3
Nei, vi har ikke delt enda. Svigerforeldrene mine må nesten få vite det face-to-face før de leser det på facebook, hihi. Skal nordpå i neste uke <3 Er spent på reaksjonen. Vårt første!
Ja det er forståelig! Vi delte nyheten med de nærmeste i julen, så har nyheten begynt å spres i bygda. Tenkte jeg delte, så vi slapp spekulasjoner og blikk på magen min :D

Kommer ikkje til å dele på Facebook denne gangen. Større behov for å holde det for meg sjølv denne gangen... Alt er på en måte litt meir avslappa med nr 3 syns eg.

Har veldig lyst å dele, men blir en stund til enda. :) tror nok jeg deler i april eller mai. :) sier ikke Moe til arbeidsgiveren min før i mars så vil ikke skrive det med en gang etterpå. :) lyst å lage et koselig bilde å legge ut som avslører det. :)

Så koselig! Jeg delte på facebook for litt siden. Brukte en tegning som jenta min tegnet av oss, hvor jeg har en baby i magen.

Familien, venner og arbeidsgiver visste om lille gull fra før så min facebookdeling var min måte å bestemme hvordan resten av bygda og bekjente skulle få vite om det. I tillegg til å slippe å tro at folk mente jeg hadde lagt på meg for gravidmagen kom så fort denne gangen!!

Tenkte å gi dette rundt når vi forteller det (det er babyen til yngstemann), og kanskje på fb mye senere:
d3884d95d03d4604a92be636220cccdc

Vi har aldri delt bilder av sønnen og ikke av ultralyd heller. Vill ikke gjøre det denne gangen heller. Mannen min var så stolt over at det ble en gutt så han skrev noe etter oul sist. Jeg skrev dagen etter at han ble født.

Har vært mest mas å få andre til å ikke legge ut bilder av sønnen. Men det er jo vårt barn så de har faktisk ikke lov til å dele bilder på andres barn uten vår tillatelse. Så er inget å diskutere.

Vi har aldri delt bilder av sønnen og ikke av ultralyd heller. Vill ikke gjøre det denne gangen heller. Mannen min var så stolt over at det ble en gutt så han skrev noe etter oul sist. Jeg skrev dagen etter at han ble født.

Har vært mest mas å få andre til å ikke legge ut bilder av sønnen. Men det er jo vårt barn så de har faktisk ikke lov til å dele bilder på andres barn uten vår tillatelse. Så er inget å diskutere.

Jeg har privat konto på både Facebook og instagram☺så jeg har lagt ut bilder før men jeg har slettet alle nå. Siden privat egentlig ikke betyr PRIVAT på internett☺ kan tenke meg at det har vært litt slitsomt å passe på at andre ikke ligger ut. ☺

Orker ikke alt oppstyret med facebook oppdatering nå, de blivende onkler og tanter har lagt ut med tillatese, men jeg stengte veggen min. Orker ikke noe styr akkurat nå når jeg er så dårlig og ikke akkurat er positivieten selv :D Kanskje jeg får lyst til å legge ut senere når jeg føler meg bedre :)

Kommer ikke til å dele noe. Er utrolig lykkelig for denne nye spiren! De som trenger å vite det får vite det. Vi er veldig sårbare og vil verne om oss selv.
Barn nr 5. 6.svangerskap......

Vi kommer nok til å dele nyheten på facebook etter TUL i uke 12. Men kommer ikke til å legge ut bilder av babyen eller ultralydbilder på facebook ;)

Last edited:
Kommer til å dele nyheten ja, og det ganske snart. Bor i ei lita bygd hvor alle kjenner så og si alle og da vil jeg at det skal komme fra meg, og ikke svirre rundt som et rykte fra hvem som helst :p

Vi kommer ikke til å dele på sosiale medier. Mulig det kommer en oppdatering når plomma er født, men for meg er det helt unaturlig å dele noe før den tid. Jeg deler aldri noe på Facebook omtrent og de som betyr mye for oss får jo uansett vite det :)

Når vi har vært på OUL vil je nok dele. Men merker jeg holder det mye mer skjult nå med nr 3 enn med de to andre,har hatt en plan å fortelle det til resten på jobb,men får meg liksom ikke til det:p

Back
Topp