Delt på nettet

frustubbis

*Stolt mamma*
Augustmødrene 2014
Da har vi allerede delt på facebook, via bloggen min at vi venter en liten spire! Hadde ikke tenkt å dele ennå, jeg er jo bare 8 uker på vei men familien vår vet det og noen av de nærmeste vennene våre. Men så har jeg noen familiemedlemmer som er litt for "stolte" og har sladret slik at 4 av de største "se og hør" i bygda har fått vite det å da tar det ikke lang tid før alle vet! Så vi valgte å dele det selv istedet for at det ikke skal bli noen nyhet fra oss i det hele tatt.... Føler det er litt vemodig!

Så morro :) Skal ikke dele på nett tror jeg, for sist måtte vi desverre dementere nyheten bare dager etter at vi delte den
.
Meeen jeg klarte ikke holde meg, så i dag sa jeg det til en tilfeldig gammel dame på kafeen, hun sa "så fint for deg,da" å flytta seg til et annet bord... :P

Veit jeg er rar, men fikk et akutt behov for å fortelle det til NOEN..

Haha, veeet :) huska en gang så satt jeg på telefonen min å ei gammel dame satt seg ved bordet mitt å begynte å snakke om allt mulig rart, katten, avdød ektemann ect :) men nå har bordet snudd gitt, nå er det jeg som er den creepy og innpåsliten damen på kafeen :eek:

Haha!!! Så skjønn du er! Eg verker etter å fortelle klubben det, vi er i grunn åpen så di veit vi er begynt prøvingen:p så er det ei til som er gravid der! Blir vanskelig å holde meg i neste klubb:p

Så moro!
Jeg merker at jeg gleder meg veldig til å slippe ut denne herlige hemmeligheten! Men vi venter nok noen uker til..

Da har vi allerede delt på facebook, via bloggen min at vi venter en liten spire! Hadde ikke tenkt å dele ennå, jeg er jo bare 8 uker på vei men familien vår vet det og noen av de nærmeste vennene våre. Men så har jeg noen familiemedlemmer som er litt for "stolte" og har sladret slik at 4 av de største "se og hør" i bygda har fått vite det å da tar det ikke lang tid før alle vet! Så vi valgte å dele det selv istedet for at det ikke skal bli noen nyhet fra oss i det hele tatt.... Føler det er litt vemodig!
Tøft gjort :) Regner med at det kjennes godt å ha gjort det <3 :)

Jeg tør ikke det ennå, og har jo sagt før at jeg ikke skulle legge det ut på FB før barnet var født men nå vet jeg ikke om jeg klarer å dy meg heheheh!!! **flau**

Tøft gjort :) Regner med at det kjennes godt å ha gjort det <3 :)

Jeg tør ikke det ennå, og har jo sagt før at jeg ikke skulle legge det ut på FB før barnet var født men nå vet jeg ikke om jeg klarer å dy meg heheheh!!! **flau**

Det føles egentlig litt vemodig ut... vi fikk jo ikke lagt ut fordi vi ville.. men fordi vi ville dele det selv og ryktet har begynt å gå alt...

Skjønner det :) Tror nok det er flere enn det vi vet som har fått vite det allerede.. svigermora holder ikke kjeft selv om vi har bedt henne ikke fortelle det til noen.. Men allikevel venter vi litt til med det.

:)

Har du lyst til å dele bloggen din med oss kanskje?

Kjipt at dette ble grunnen til å dele den gode nyheten..

Har du lyst til å dele bloggen din med oss kanskje?

Kjipt at dette ble grunnen til å dele den gode nyheten..

Selvfølgelig:) Har nettopp flyttet den over på nytt sted så den er ikke så "full" ennå... men prøver å være ganske aktiv...

Den er frustubbis.no

Jooo, hold deg! Vi to skulle jo ikke fortelle det på Facebook:p
hehehehhehe!!!! Koselig å ha deg her for å hjelpe meg å holde ut! xsmile8 Jeg tror ikke vi skal gjøre det allikevel. Jeg har lest en del om min tilstand (delt livmor) og det er mye som kan gå galt dessverre. Var hos fastlegen i dag for jeg har hatt mye smeter i underlivet og han ble bekymret selv og ba meg holde meg hjemme og gjøre minst mulig. :( Hvis jeg skal beskrive smerten så føles det som babyen skal komme ut når som helst :eek:. Skal på UL i morgen for å sjekke det nærmere. Huff, jeg er redd!!:oops:

Forfedelig kjedelig at du ikke fikk delt nyheten på dine egne premisser da :( Synes folk som får vite bør bli flinkere å respektere den gravides ønske om å dele nyheten selv også ikke minst etter at barnet er kommet!

Forfedelig kjedelig at du ikke fikk delt nyheten på dine egne premisser da :( Synes folk som får vite bør bli flinkere å respektere den gravides ønske om å dele nyheten selv også ikke minst etter at barnet er kommet!

Litt trist, men klarer liksom ikke å være sur for det heller! er pappa som har snakket mest, å han er jo så go'. Snakk om overgira! Å pappa sier sjeldent noen ting, nå snakker han nesten ikke om noe annet.

har ikke helt planlagt når og om vi skal dele på facebook denne gang, regner med gubben gjerne vil gjøre det, og vi har mange felles venner, han la ut nyfødtbilde av mini før jeg fikk ringt og fortalt det til bestevenninna mi, så hu så det jo der...det syns jeg var litt kjedelig. Fikk ikke fortalt foreldra mine heller, for svigers sendte mld og gratulerte med en gang gubben hadde lagt på, og han glemte å si at de ikke visste noe....så mye blir nok anderledes og litt mer gjennomtenkt denne gangen!

Æ ska vent t etter ordinær ul før vi fortelle nåkka, så her e d ingen som veit nå enda :) Sjefen da,men det e pga jobbsituasjon å hu har taushetsplikt :)

Har ikke planlagt offentliggjøring ennå, men de nærmeste vet det. Helst vente til etter oul, men tviler på at det går, kommer nok til å vises godt før den tid... får sikker ul i uke 19 eller 20... Syns det vises allerede, altså ikke babymage, men oppblåst mage.... de fleste vet jo hva det betyr liksom...

Back
Topp