Deling av UL bilder

mama*demi

Glad i forumet
Er det flere som har mannen/samboer som ønsker ikke at UL bilder skal deles på fb/ig osv.?
Jeg har valgt å vente med å fortelle alle på fb til jeg var komfortable med det. Nå føler jeg meg at det er riktig tid, men vil dele med et bilde.
Med vår første, så delte vi det med en gang, men nå ønsker han ikke det.
Litt frustrerende

Her har vi det stikk motsatt, han kunne godt tenkt seg å legge ut bilder, men jeg nekter. Jeg bryr meg ikke om han skriver at vi skal bli foreldre igjen, eller statuser om sønnen vår, men jeg vil ikke ha bilder liggende på fb.
For min del handler det om kontroll, jeg vil styre selv hva som deles, og hvis vi legger ut bilder selv, blir det som et "frikort" for andre som vil. Så da lar vi heller være å legge ut bilder.
Mannen er enig i resonnementet, men om jeg skulle finne på å ombestemme meg, hadde han vært snar med å legge ut:-)

<3 appen <3

Næh..har ikke noe problemer med å dele UL bilder, mannen har heller ikke noe problemer med at jeg deler det.

Nå har ikke mannen FB da, men hadde ikke gjort meg noenting om han delte det hvis det var det han ville (nå er ikke han typen til å dele noe da så).

Back
Topp