Deleted??

Ulve~Mamma

Elsker forumet
OI! Brukeren som laget Ønskeliste Hemmelig venn er sletted. What's going on?? 

Jeg er veldig lettet over at jeg ikke var med på den hemmelige venn opplegget[&:] Fikk en rar magefølelse da jeg så den. Håper alt løser seg fordi som har sendt penger osv[&:]

ORIGINAL: Ungmamma90

Jeg er veldig lettet over at jeg ikke var med på den hemmelige venn opplegget[&:] Fikk en rar magefølelse da jeg så den. Håper alt løser seg fordi som har sendt penger osv[&:]

Sign

Den som lagde ønskeliste tråden er ikke den samme som arrangerer, så burde ikke være noe problem. [:)]

Lillepusekatt som arrangerer hemmelig venn har IKKE blitt slettet.
Kun den som på eget iniativ har laget "ØNSKELISTE HEMMELIGVENN" har blitt slettet. Jeg klarer ikke å huske hvem det var?? *gullfisk*

Under hemmelig venn sender man jo ikke noe penger til evt. arrangør. Man sender jo kun gave til den man har fått utdelt som hemmelig venn. Er du uheldig, så sender ikke din hemmelige venn til deg, men det tviler jeg på at noen her er kjipe og gjør. Og det har jo ingenting med den som arrangerer å gjøre, de kan jo ikke TVINGE noen til å sende, man må rett og slett bare stole på folk her inne :)

Og hva skulle evt. en korrupt arrangør av hemmelig venn gjort?
De får vite ditt navn og din adresse. Skal de liksom komme å rane deg da? Det er jo som sagt ikke sånn at man sender penger til arrangør og at dette er en pyramide rip off, tror det er mange som missforstår hemmelig venn.

Huff, det er litt trist at man må være såå paranoid nå til dags, og ikke kan stole på noen.

Det er Augustmamma2010 som har slettet seg ser jeg..

ORIGINAL: Goth.mummy

De får vite ditt navn og din adresse. Skal de liksom komme å rane deg da? Det er jo som sagt ikke sånn at man sender penger til arrangør og at dette er en pyramide rip off, tror det er mange som missforstår hemmelig venn.

Huff, det er litt trist at man må være såå paranoid nå til dags, og ikke kan stole på noen.

Hehe.. Er da fint med litt ekstra fantasi i hverdagen. [8D]

Eneste som er kjedelig dersom arrangøren forsvinner er at ingen da har oversikt over hvem som er hemmelig venn med hvem, og det derfor blir vanskelig å ordne opp dersom du skulle skjære seg. At noen ikke mottar gave eller lignende.

ORIGINAL: Laila1981

Det er Augustmamma2010 som har slettet seg ser jeg..

Får håpe hun bare har laget seg nytt nick.

Var det ikke noen tidligere som oxo måtte slette seg og lage ny profil fordi hun/de ikke kom inn på forumet lenger...???
mener jeg så no tråder om det en god stund tilbake... mulig jeg husker feil oxo selvfølgelig.

Dette kan jo være tilfellet:

Vi har gjort noen oppdateringer på Babyverden, som dessverre har medført til innloggingsproblemer for enkelte brukere på diskusjonsforumet vårt. De fleste innloggingsfeil skal nå være rettet opp. Vennligst send e-post til priti@sandviks.com dersom du fortsatt har problemer. Vennligst merk e-posten med "Teknisk feil".

Beklager det inntrufne!

Jeg bare syntes det var rart at hun bare forsvant, that's all..

Piip: Ja noen har visst for lite å gjøre når de må fantasere fram slikt. :P

ORIGINAL: piip

ORIGINAL: Goth.mummy

Hehe.. Er da fint med litt ekstra fantasi i hverdagen. [8D]

Eneste som er kjedelig dersom arrangøren forsvinner er at ingen da har oversikt over hvem som er hemmelig venn med hvem, og det derfor blir vanskelig å ordne opp dersom du skulle skjære seg. At noen ikke mottar gave eller lignende.

men det er jo ikke hun, Augustmamma2010, som arangerer hemmeligvenn... så hun har jo heller ikke oversikten over alle adressene... Er jo Lillepusekatt som arangerer hemmeligvenn... så ser ikke helt problemet???
Augustmamma2010 lagde jo bare en liste hvor man kunne skrive opp hva man ønsket seg til seg selv/babisen i magen fra sin hemmelige venn...
eller har jeg missforstått fulstendig???

Neida Lady du har ikke det. Er noen andre som har missforstått :P
Også er det bare jeg som skravler i vei om at folk er litt vel paranoid ang. hemmelig venn!

Ja ja, en må jo kunne stole på folk her inne... [:D]

ORIGINAL: avelilith

Ja ja, en må jo kunne stole på folk her inne... [:D]

Sign [;)] Er sikkert en feil på siden som har gjort at hun måtte slette[:)]

Hei AugustMamma!! Så utrolig rart, håper det ordner seg snart :) 

Back
Topp