Ulve~Mamma
Elsker forumet
OI! Brukeren som laget Ønskeliste Hemmelig venn er sletted. What's going on??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ungmamma90
Jeg er veldig lettet over at jeg ikke var med på den hemmelige venn opplegget[&:] Fikk en rar magefølelse da jeg så den. Håper alt løser seg fordi som har sendt penger osv[&:]
ORIGINAL: Goth.mummy
Og hva skulle evt. en korrupt arrangør av hemmelig venn gjort?
De får vite ditt navn og din adresse. Skal de liksom komme å rane deg da? Det er jo som sagt ikke sånn at man sender penger til arrangør og at dette er en pyramide rip off, tror det er mange som missforstår hemmelig venn.
Huff, det er litt trist at man må være såå paranoid nå til dags, og ikke kan stole på noen.
ORIGINAL: piip
ORIGINAL: Goth.mummy
Og hva skulle evt. en korrupt arrangør av hemmelig venn gjort?
De får vite ditt navn og din adresse. Skal de liksom komme å rane deg da? Det er jo som sagt ikke sånn at man sender penger til arrangør og at dette er en pyramide rip off, tror det er mange som missforstår hemmelig venn.
Huff, det er litt trist at man må være såå paranoid nå til dags, og ikke kan stole på noen.
Hehe.. Er da fint med litt ekstra fantasi i hverdagen. [8D]
Eneste som er kjedelig dersom arrangøren forsvinner er at ingen da har oversikt over hvem som er hemmelig venn med hvem, og det derfor blir vanskelig å ordne opp dersom du skulle skjære seg. At noen ikke mottar gave eller lignende.