Deler tommelen

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Datteren min deler tommelen sin med meg. Løfter den opp mot munnen min og smiler når jeg "låner" den. Synes hun er veldig søt, "omteksom" og morsom når hun gjør det:) Nysgjerrig på om andre som får låne tommelen til babyen sin. Hehe:) hun har gjort det i noen måneder!

Nei, men frøkna er så uuutrolig interessert i hendene sine, og går ut fra at vi også er det. Hun ligger og ser på dem i eeeevigheter og sier *ooooh* og *aaaah* så ser hun på oss, strekker frem handa og sier se? så sir hun oooooh aaaaah som om det er noe helt fantastisk og fascinerende :hilarious: Hun er så søt. Og ja vi synes seeelvsagt den er helt fantastisk å se på :D Ooooh aaaah! :P Og da stråler hun som en sol og ler. :happy:

Nei, men frøkna er så uuutrolig interessert i hendene sine, og går ut fra at vi også er det. Hun ligger og ser på dem i eeeevigheter og sier *ooooh* og *aaaah* så ser hun på oss, strekker frem handa og sier se? så sir hun oooooh aaaaah som om det er noe helt fantastisk og fascinerende :hilarious: Hun er så søt. Og ja vi synes seeelvsagt den er helt fantastisk å se på :D Ooooh aaaah! :p Og da stråler hun som en sol og ler. :happy:
Hehe! Så skjønt:) Ser det for meg! Hun gjør det her og:) Ofte når hun skal sove eller sitter i bilen. Veldig interessert i andre sine hender og fingre og. Føtter og:) Haha. De er nå noen skjønne små skapninger!:dummy1:
Spennende å oppleve verden igjennom deres øyne:D

Så søte de er :) Min gir "kyss" på kinnet til enkelte utvalgte :)

Hehe! Så skjønt:) Ser det for meg! Hun gjør det her og:) Ofte når hun skal sove eller sitter i bilen. Veldig interessert i andre sine hender og fingre og. Føtter og:) Haha. De er nå noen skjønne små skapninger!:dummy1:
Spennende å oppleve verden igjennom deres øyne:D

Ja er så herlig :happy: Hun må jo vise så fin hun har! Må jo dele :D

Ja er fascinerende hvordan de ser verden.

*elsk*

Back
Topp