spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Og forlater han aldri når han spiser, hverken frukt eller annetDeler opp i skiver/større biter, gir henne ikke hele epletmen druer spiser hun hele
![]()
Ja jeg har aldri vært redd for å gi mini biter. Hun tygger veldig godt før hun svelger.Til eldste kuttet jeg opp bra en god stund, vesla har jo spist eplebiter siden hun var 4 mndVeldig små biter altså... Men hun får en eplebåt uten skall, dog under oppsyn. Gulrot får hun ikke. Druer deler jeg i to, de kan sette seg som en propp i halsen med skinn. Pølse får hun uten skinn. Banan går helt fint.
Det er veldig stor forskjell på unger der. Noen gidder ikke tygge maten, noen har ikke kontroll over munnmotorikken (at kun ferdigtygget mat går ned mot halsen) mens andre er gode på dette.
Jeg synes det var helt sprøtt å se lille babyen tygget som om hun aldri hadde gjort annet. Mens storebror på samme alder bare dyttet ut flytende med tunga og brakk segJa jeg har aldri vært redd for å gi mini biter. Hun tygger veldig godt før hun svelger.
Ja rart hvor stor forskjell det kan være på barnaJeg synes det var helt sprøtt å se lille babyen tygget som om hun aldri hadde gjort annet. Mens storebror på samme alder bare dyttet ut flytende med tunga og brakk seg![]()
Samme herHun får fortsatt bare fruktmos her. Er det biter så er hun ikke interessert. Men hun spiser biter av kjøtt og brødbiter.