Deler du og din partner samme seng hver natt?

Jeg sover ikke uten min samboer [emoji28]. Kun når han har Nattskift på jobben . Annen hver uke har han nattskift 4 døgn så formiddager/ettermiddager videre av ukene . Men da sover jeg nesten ikke gjennom natten før han er hjemme igjen 06.30 på morningen[emoji28].

Han sover så tungt at han våkner ikke om det så kjører ett tog inn soveromsveggen [emoji23]. Alarmer er bare å glemme . Jeg er det eneste som fungerer som alarm med det Sovet hjertet hans[emoji23].
 
Den tiden er litt fordi her i gården [emoji85] gjorde alltid det før vi fikk barn. Etter lillebror kom til verden for 9 uker siden har jeg sovet med han, mens pappaen har sovet i andreetasjen og tatt seg av storesøster hvis det skulle være noe med henne. Litt kjipt, men vi gjør det vi må for at alle skal sove så godt og mye som mulig, og da funker det best slik akkurat nå [emoji28]
 
Ja <3 Plages med å sove når vi ikke kan sove i lag om jeg er borte fra han eller omvendt..
 
Nei. Sover for der meste med datteren jeg. Huff.
 
For tiden sover minstemann i sengen hos oss, og da legger samboer seg på gjesterommet eller sovner på sofaen. Han snuser, så like greit :) men håper virkelig vi kan få lillegutt til å sove i sin seng snart, så vi kan sove sammen :happy:
 
Nei, en av oss ender opp inne hos toåringen [emoji23]
 
Sammen!

Nå når han jobber nattevakt og jeg må sove alene så sliter jeg med å sovne uten å høre snorkingen hans :hilarious: Alt man blir vant til!
 
Jobber mye natt begg, så da sover vi ikke sammen. Men er vi hjemme sover vi sammen og sover absolutt best med hode på brystet hans
 
Jepp, hver natt. Ikke om en av oss er vekke da naturligvis, men i hverdagen og når vi begge sover samme sted, være seg hjemme, på hytta eller besøk så deler vi seng [emoji173]️
 
Samboer er endelig tilbake på soverommet vårt [emoji173]️ snuppa kommer stort sett inn i løpet av natta. Noen ganger før han drar på jobb, men får plass alle tre [emoji6]
 
Ja det gjør vi. Sover dårlig uten han, selv om han irriterer meg [emoji23]
 
Ja. Det var en gang jeg var kjempesint på han å ba han legge seg på sofaen, men fikk så dårlig samvittighet så gikk å henta han en time etterpå[emoji23]
 
Nei nå for tiden gjør vi ikke det. Han sover på sofaen nede for det meste. Er nok mer enn noe annet en uvane, for jeg legger meg tidligere å han er redd for å vekke meg og minste på 7 mnd når han kommer opp mye senere. Men sånn har det vært i perioder før også, så det går seg sikkert til.
 
Nei, det varierer veldig hvor vi sover, alt ettersom hvor treåringen vil sove, og hvem av oss han vil sove med. :)
 
Vi deler seng hver natt. Tror ikke det er noe fasitsvar på dette, men må gjøre hva som blir best for sitt forhold :)
 
Back
Topp