Deler du og din partner samme seng hver natt?

Nei, selv ikke i sykdomsperioder, men mine foreldre gjør det - hele tiden. De har sovet på hver sitt rom i mange, mange år - minst 20!
 
Ja, stort sett. Unntakene er jobb, reise, sykdom og hvis mini er veldig urolig, da har det skjedd at mannen har lagt seg på sofaen litt for å få noen timer sammenhengende søvn :) Men kan se for meg at vi må dele litt på oss hvis det evt blir flere barn og de fremtidige barna har like stort nærhetsbehov som han vi har nå, om vi ikke har fått oss større seng da :p
 
Vi sover sammen hver natt:) Men innimellom vil en av barna sove med en av oss og da sover den andre på rommet med den andre :) kanskje 1-2 ganger pr mnd :)
 
Nei, selv ikke i sykdomsperioder, men mine foreldre gjør det - hele tiden. De har sovet på hver sitt rom i mange, mange år - minst 20!

Og de er fremdeles sammen??? ( ;) )
 
Vi sover i samme seng så lenge ikke en av oss er syk. Da går den som er frisk å sover på gjesterommet :happy:
 
Signerer [emoji14]

Når snorkingen hans går meg på nervene sparker jeg til han så han stopper til jeg sovner :smiley-angelic002 Om jeg ikke må slå til med et par til spark :hilarious:
Hahahaha samme her * ler*
 
Vi sover sammen så lenge vi er i samme by - men med en unge mellom oss, så det blir lite kos :p
 
Vi sover stadig hver for oss. Enten pga syke barn eller at mannfolket snorker ekstremt mye i perioder! Synes ikke det går negativt ut over forholdet i det hele tatt! Er mye verre når begge et trøtt og grinete fordi vi har fått dårlig søvn pga hverandre.
 
Ja, når han er hjemme sover vi sammen hver natt [emoji173]
 
Sov i samme seng hver natt til vi fikk barn. Nå sover jeg og babyen på hennes rom. Det er bedre enn at vi sover sammen alle 3 og vi to ikke sover fordi han snorker. Gleder meg til babyen klarer å sove på rom alene, men i mellomtiden går det helt fint å ikke sove sammen. Viktigere at alle er uthvilt og i godt humør enn å sove sammen syns nå vi
 
Vi sover på hvert sitt rom. Grunnen er enkel: vi sover begge bedre slik. Han snorker, jeg sover lett. Jeg våkner av at han snorker, jeg vekker han og sånn går det i en uendelig loop. Etter at vi begynte å sove hver for oss er vi begge mer uthvilt, vi har et bedre sexliv og vi er mye mer oppegående begge to.
 
S
Vi sover stadig hver for oss. Enten pga syke barn eller at mannfolket snorker ekstremt mye i perioder! Synes ikke det går negativt ut over forholdet i det hele tatt! Er mye verre når begge et trøtt og grinete fordi vi har fått dårlig søvn pga hverandre.
Samme her!
 
Ja så lenge ikke en av oss er fly forbanna på den andre. Og det har vel skjedd en gang og da var det jeg som nekta å sove på soverommet med han.
 
Vi sover i samme seng hver natt. Men dersom den ene er syk og holder den andre våken så har vi en seng på gjesterommet som står klar i tilfelle. Ytterst sjeldent den er i bruk, men det er veldig greit å ha muligheten. Er jo tungt for den andre å få ødelagt søvnen, for så å dra på jobb om morgenen.
 
Ja, nå som ungene er store gjør vi det. Unntaket er hvis minstemann er syk, da hender det at mannen legger seg på hans rom, og lillingen sover med meg.
 
Som regel gjør vi det, men hvis noen er syke så er det greit å ta gjesterommet i bruk.
 
Vi sover nesten alltid i samme seng, bortsett fra når en av oss er skikkelig syk. Da er det godt med et gjesterom! :)
 
Back
Topp