Deler du og din partner samme seng hver natt?

Vi sover ikke sammen.

Han sover oppe på gjesterommet (eller sitt rom som vi kaller det nå) og jeg sover nede på mitt rom med babyen.

Sengen vår er for myk for han, og på gjesterommet er sovesofaen for hard for meg, og siden jeg uansett samsover med baby så synes vi det er greit å ha det slik :)

Han står også noem ganger opp 04.30 for å gå på jobb eller kommer kl 01.30, så da er det greit at han ikke vekker meg:)
 
Vi sover alltid sammen, sett bort fra den ene gangen begge hadde omgangssyken og begge måtte ha tilgang til do i tider og utider, da sov han på gjesterommet og jeg i senga så vi hadde hver sitt do å springe til :p
 
Er vi begge hjemme så sover vi sammen ja, og når jeg var så dårlig at jeg kastet opp om natten så hadde jeg bøtte med sengen som han tømte og rengjorde og hentet et glass med vann til meg.
Jeg var veldig syk når jeg var gravid å trengte da mannen min mer enn noen gang til å passe på meg. Kanskje egoistisk, men jeg tenkte aldri på at jeg holdt han våken, mitt offer for å sette våre barn til verden var stort, så jeg tenkte det får han ofre også [emoji38]
Men vet om mange par som gjør som dere, dette må være opp til hver enkelt så lenge det er greit for begge parter da [emoji4]
 
Her sover mannen på gjesterommet nå da jeg holder han våken med Pustinga mi. Etter jeg ble gravid puster jeg mye tyngre og nå som magen blir bare større og større, har det ikke akkurat blitt noe bedre.
Syns det er veldig trist, men samtidig slipper jeg å bekymre meg over at jeg vekker han hele tiden. Før var jeg redd for å sovne for å vekke han[emoji51]
Også får jeg mer plass til magen og BB puta mi. Vi har litt liten seng, så det blir ekstra trangt når vi skal ha den store puta der og.
Men savner å ha han ved siden av meg. [emoji173]️
 
Ja vi sover veldigt veldigt ofta i samme seng. Hænder eg sover på gjæstrummet nær barnen er syke
 
Ja :) Antar det ikke blir annerledes når barna kommer, men det vet vi jo ikke. Men han sover tungt så med mindre han må noe spesielt dagen etter eller er syk så blir han nok værende i sengen når barna kommer også ;)
 
Ikke alltid, jeg kan finne på å sove på sofaen, men skjer ofte bare da vi har krangla [emoji28]
 
Jeg har den siste tiden vært veldig sjaber, og har sovet lite/dårlig om nettene da dem går med til å springe på badet for å kaste opp. Holder mannen våken med mine nattlige krumspring, mens når jeg først får til å falle til ro for å sove, så begynner han å snorke, slik at jeg ikke får sovet særlig. Løsningen for at vi begge skal få noe søvn, særlig han mtp. at han skal på jobb hver dag, har ført til at en av oss har sovet på gjesterommet. Synes det er veldig kjipt og kjedelig begge to, men det føles som en nødvendighet for en periode. Håper så klart at formen min tar seg opp snart, slik at vi kan få sovet inntil hverandre om nettene igjen, og ikke bare når det er helg, som i de siste par ukene, for det er jo et savn!

Mannen mener at dette er veldig vanlig for mange, han kjenner visst til både kolleger og kamerater som tidvis/ofte sover på separate rom pga. sykdom/barn osv. Jeg har aldri hørt om at folk ikke sover i samme seng hver natt?

Hender det at dere sover på hvert deres rom?
Vi sover ofte hver for oss.
 
Vi sover så og si alltid sammen, men innimellom, hvis jeg ikke får sove, er for karm/kald, er syk eller noe så sniker jeg meg på sofaen. Jeg sovner alltid der, for jeg har seriøst verdens beste sofa. :Heartred
 
Ja, når vi førstes er sammen. Han jobber lengere unna.. Oog med mindre han har sønnen sin på 8år som MÅ sove sammen med han o_O
 
Som regel.

Hender jeg legger meg på sofa om han snorker som om det er ett tog ved min side.

Ellers hender det. Få ganger han sovner på sofaen også [emoji14]
 
Vi sover alltid sammen. Jeg har slitt med søvnen i noen uker men han sover så tungt at han ikke merker at jeg snur meg, står opp, spiller Candy Crush osv. :hilarious: Vi har ikke gjesteseng heller, da, men jeg tviler på at vi hadde flyttet oss uansett. Vi har snakket om en seng/god stol på barnerommet etter hvert sånn at den som har permisjon kan sove der på de verste nettene men vi får se.
 
Her har eg inn i mellom senga aleine... mest pga sjuke barn så ligger han inne med dei eller omvendt. Men no siden eg er gravid, legger han seg inn hos dei så eg slipper å springe på natta.. siden han vokner skjelden før meg når ungane begynne å styre.. [emoji28]
 
Vi sover sammen stort sett. Men eldste gutten vår har blitt veldig pappagutt de siste mnd, så det hender mannen sover på rommet hans deler av natta. Og nå etter at lillebror kom har det vært enda flere netter storebror trenger pappaen sin der på natta, så av og til sover mannen der hele natta.
Så vi har da ansvaret for hver vår unge på natta. Vi får se om det fortsetter slik når pappaen skal starte på jobb igjen.
 
Vi har endt opp i hver vår "seng" i ny og ne :) var når lillegutt var syk en periode og han sov på samme rom som oss. Ene var nattevakt og den andre fikk sovet. Det er grusomt kjipt og jeg bruker evigheter på å sovne uten han i sengen med meg. Det er også helt normalt :p
 
Back
Topp