Deler du bilder på sosiale medier?

Deler noen bilder, ja. Men ikke av henne i sårbare situasjoner. Nå har jeg en privat konto hvor jeg stoler på alle mine følgere, men jeg tenker allikevel over hva jeg legger ut så klart.

Jeg trur ikke jeg kommer til å ville gjøre det. Ikke fordi jeg er så imot å dele bilder av barna sine. Men fordi jeg ikke ønsker at nysgjerrige mennesker jeg ikke kjenner veldig godt skal vite mest mulig om livet mitt. De som står meg nær får uansett se barnet mitt tenker jeg.. :happy:

De jeg har på sosiale medier er bare mennesker jeg kjenner, så derfor synes jeg ikke det er problematisk. Hadde jeg hatt mange ukjente hadde det vært noe annet :-)

De jeg har på sosiale medier er bare mennesker jeg kjenner, så derfor synes jeg ikke det er problematisk. Hadde jeg hatt mange ukjente hadde det vært noe annet :)

Så lenge du bruker apper som Facebook, insta osv så er ikke bildene dine beskyttet uansett hvem som er på vennelisten :) det står i betingelsene du må godkjenne for å få bruke appen

Så lenge du bruker apper som Facebook, insta osv så er ikke bildene dine beskyttet uansett hvem som er på vennelisten :) det står i betingelsene du må godkjenne for å få bruke appen

Det er jeg full klar over, så derfor legger jeg som sagt aldri ut bilder av henne i sårbare situasjoner. Da ser jeg heller ikke problemet :)

Jeg har delt litt på Facebook når barna var små (men tenker også over hvilke jeg legger ut)
Nå er de eldre og jeg legger aldri ut uten å spørre de om lov og de får se bildet først.

Har delt noen få babybilder på insta. Er selvsagt kritisk til hva jeg legger ut, og ser ikke problemet i det:) at sosiale medier er tilstede i hverdagen er jo vanlig for de aller aller fleste.

Mja, deler litt på snap, me da mest hvor ansiktet ikke synes. Tror det ligger to bilder av jr der, fra fødsel og annonsering at vi hadde fått barn. Ellers får ed som møter oss se ham, vi deler ikke stort på SoMe

Mannen min er veldig opptatt av personvern, for han jobber med det, så her blir det nok «dessverre» ingen bilder på sosiale medier i det hele tatt... Hehe. Men jeg er forsåvidt med på den da, spesielt når han føler så sterkt på det. :-)

Back
Topp