deler denne jeg *link*

mormarion

Gift med forumet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23549127&mpage=1&key=&
[8|]

Hva er det egentlig hun prøver å oppnå? [:'(]

Prøver vel å få frem en statistikk som motbeviser det som blir lovet av prevensjonsmidlene.... virker jo som det er ganske mange som er blitt gravide selv om de går på rimelig trygge prevansjonsmidler..........

ORIGINAL: Nitapus

Hva er det egentlig hun prøver å oppnå? [:'(]

Skjønte ikke hva hun mente med teksten under hvertfall[:-]

Avstemningen ble nok laget for å kunne starte en diskusjon senere, og dermed ha litt statistikk (fra seriøse kilder[8D])å slå i bordet med[;)]

Hvorfor i alle dager skal hun vite det? [:@]
Uhell kan skje! Og valg må tas...

ORIGINAL: Tønna

Prøver vel å få frem en statistikk som motbeviser det som blir lovet av prevensjonsmidlene.... virker jo som det er ganske mange som er blitt gravide selv om de går på rimelig trygge prevansjonsmidler..........

ENIG!! [:D]

Kanskje hun har innsett at hun kan ha tatt feil ved å legge ut det hun la ut på det forrige innlegget (dere skjønner jo hvilket)
og vil da se hvor mange som faktiskt blir gravid på prevensjon..

Trenger jo ikke være et bakholdsangrep hun har gjort her..

Men jeg forsvarer absolutt ikke det innlegget hun skrev, men som sagt, det trenger ikke være en avstemningen hun laget for å kunne starte en diskusjon senere..

jeg svarte fordi hun kan da ikke mene at alle oss som har blitt gravid lyver elr tøyer sannheten.. og d ER mange av oss som har blitt gravid på prev!

ORIGINAL: Malleleo

jeg svarte fordi hun kan da ikke mene at alle oss som har blitt gravid lyver elr tøyer sannheten.. og d ER mange av oss som har blitt gravid på prev!

Jeg også svarte av samme grunner.

Igjen;

ORIGINAL: mormarion

ORIGINAL: Malleleo

Jeg også svarte av samme grunner.

Her også[;)]

Back
Topp