Deler barna rom?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Mine skal dele rom til sommeren. Vi har nok soverom men storebror (i midten) spør hele tiden om ikke lillesøster kan sove hos seg. Foreløpig ville de nok vekket hverandre om morgenen men til sommeren lager vi ett lekerom og ett soverom sammen!

Har nettopp flytta og puttet lillebror på 8 måneder sammen med storebror på 4. Fungerer kjempebra enn så lenge. Vi har egentlig rom til at de kan få hvert sitt men har ikke lyst til å ha en av dem i en annen etasje riktig enda. Storebror kan få rom nede når han blir eldre eller så putter vi opp en vegg på det rommet de har nå, for det er veldig stort. De har fått eget lekerom nede ved siden av stua i kombinasjon med gjesterommet, så rommet deres blir mest til soving.

Jeg fikk ikke eget rom før jeg var 15. Det handler bare om hva man er vant med.
Delte med mamma hos mamma, og med halvsøsteren min hos pappa.

Nope. Hvert sitt.

Våre 2 jenter på 4 deler rom ennå. Men noen ganger ser vi at det hadde vært greit at de hadde vært sitt, da hun ene er litt fjasete når hun skal legge seg:p men de må nok dele i noen år til. Tenker at de deler til de er 10 år toppen! Da kommer nok behovet mer og mer for privatliv. .

Gutt seks og jente tre he i huset. De deler. Han skal få eget rom snart er planen da.

Vi prøver også på nr tre, og da ryker gjesterommet når de etterhvert skal ha hvert sitt rom

Mine gutter 6 år og 2 år delte rom frem til vi flyttet for en mnd siden; når de delte rom var det bare krangling og tull og tøys.. Nå har de hver sitt rom og tuller mye mindre. Deilig!

Jentene har hvert sitt rom, og nå venter vi nummer tre og skal lage et rom til. Men vi skal prøve å la jentene dele rom og heller ha et gjesterom en periode. De vil så gjerne sove på samme rom. Men da blir det nok rom til alle hvis det trengs :)

Back
Topp