Deler av slimproppen, eller ? (Details;))

MineDineVåre

Andre møte med forumet
I dag er jeg uke 35+3. I går kveld når jeg gikk på do oppdaget jeg noe gelè-aktig i trusa. Kan dette være deler av slimproppen? Allerede nå i uke 35 ? Har ikke noe utflod ellers så..

Husker slimproppen gikk bare 3-4 dager før jeg fødte dattera mi for 3,5 år siden... Blir jo nesten bekymra nå, for vil jo unngå noe fortidlig fødsel...

Noen med erfaring her ?

Takknemlig for svar :)

Ingen erfaring desverre, men har opplevd det samme to ganger de siste ukene så nyskjerrig på om noen gar noen råd :-)

Ta en telefon til JM kanskje?? var det blodtråder i den?? sist lurte eg heiletida på om det og det var slimproppen, men når den først kom var eg ikkje i tvil.
men det er jo mange som ikkje merker at den går i det heile tatt.

Håper nurket velger å være inni der et par uker til vertfall

Slimproppen kan gå mange uker før fødsel.. Det kan også danne seg en ny slimpropp hvis den går for tidlig..Hos meg gikk den kvelden før fødsel sist..

Sist så gikk slimproppen nesten 1 måned før fødsel. Fødselen ble igangsatt. Så om slimproppen går trenger ikke å bety at fødselen er i gang.

Jeg merket ikke at slimproppen gikk sist jeg, så blir spennende om jeg merker det denne gangen..

Jeg merket det ikke sist gang. Jeg visste ikke at man kan gå 1 mnd etter slimproppen har gått! JM spør alltid om den slimproppen, så jeg har tenkt at det er et tydelig tegn på at fødselen snart er i gang.... Jaja, da var det ikke vits å se etter slimproppen....

Min jm sier at vi ikke snakker slimpropp (som har noe for seg) før det er blod i slimet! Hadde blodslim dagen før hun ble født sist!

Slimproppen min gikk i kveld, og nå er jeg ikke i tvil om forskjellen på denne og det jeg har opplevd tidligere ;-)

Jeg tror kanskje deler av min slimpropp også gikk i dag.. med noen blodstriper i..
Håper virkelig ikke at det skjer noe enda, siden jeg har ca 5 uker til termin. Kjenner at det
murrer mer i natt enn tidligere, men tror ikke det er noe fødsel igang, mer mensenmurring..

Men thrane: Skjedde det noe mer etter at din gikk?

Uff, håper dette er falsk alarm..

Dagens vits:

-Har du hørt om den gravide damen som kom inn på fødeavdelingen med kraftige rier.
Hun ble møtt i døren av jordmoren som sa: Heisann! Har slimproppen gått?
Den litt stressa gravide damen: Nei, for f.. !! Han parkerer bilen!!

Back
Topp