Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingen planer om reising nei. Har ei storesøster som må tas hensyn til og hun var ekstremt dårlig til å sove som liten så vi var så utrolig slitne at vi var overlykkelige over å slippe å dra noe sted
Njæ, har tenkt litt på om vi skulle få til en ordentlig utenlandsferie igjen i løpet av neste år, men det blir nok bare en ukes tid. Vi tok oss en liten babymoon da jeg var gravid med nummer en, og det var siste gang vi var utenlands (2,5 år siden). Lengter etter en skikkelig lat strandferie, men tenker at vi må bare se an ungene når den tid kommer, om det lar seg gjøre.
Typen tenkte egentlig vi skulle ta oss en interrail-tur i påska. Trodde ikke jeg skulle bli gravid så fort, sa han Ser jeg ikke helt for meg at interrail er det man er mest gira på som høygravid i alle fall, så den planen må nok gå! Jeg er i Finland to mnd nå, samt én mnd januar-februar for jobben, så når mini kommer tror jeg vi helst holder oss hjemme en stund