Dele soverom.

Når de er små så synes jeg ikke det er noe problem, men jeg ville nok latt dem ha sitt eget når de nærmer seg ungdomsskolealder, men det er jo lenge til :)

Nei, det ser jeg ingen problem med :) Når jeg var liten hadde lillebror og jeg hvert vår store soverom. Han er 2,5 mindre enn meg. Jeg var veldig glad jeg kunne sitte aleine på rommet om dagen, men om kvelden sneik vi oss inn til hverandre og lagde "madrass hytte" som vi sov i begge to :p syns det var så trygt :) dessuten var han redd for monster under senga som jeg måtte skremme bort hver kveld :)

Jeg delte rom med min storebror en stund også etter det delte jeg med min lillebror :D vi var 4 søsken og jeg synes det var supert å ha den tryggheten med søsken på rommet :) så jeg synes du skal la de dele rom :)

Mine to gutter har i utgangspunktet hvert sitt rom - men de ønsker såååå gjerne å sove på samme rom!
Nå har vi inngått avtale om at de kan det hver lørdag....hehe :)

Jeg vurderer faktisk å gjøre et av rommene om til soverom for dem begge - og lage en type tv-spille-rom av det andre rommet.

(Om de ønsker hvert sitt når de blir enda eldre, er det jo en smal sak å gjøre det tilbake slik det var)

Syns det er helt ok at søsken deler rom når de er små.

Takk for alle innspill :)

Jeg delte rom med min 6 år eldre bror hele oppveksten. Og her vi bor nå må barna dele rom når minsten skal ut av våres.

Er litt med hva man er vant med, tror barna vil syns det er helt greit å dele rom:)

Selv om det virker som ingen deler rom i dag er vell ikke det uvanlig. Uansett man deler om man må tenker jeg:) ingen krise det vell. Tror barna liker det helt til tenåringsalder. Jeg har aldri delt men mine to yngre søsken delte. Deres rom ble delt i to da de ble tenåringer.

Back
Topp