Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min datter på snart fem år vil så gjerne dele rom med sin lillesøster på snart to.Noen som har erfaring med dette?Vi ser jo bare positivt på at hun er så glad i søsteren sin men sånn rent praktisk?
Må jo innrømme det hadde vært godt med ett ekstra rom også[;)]
Mine på 2 og 4 deler rom, men han har leker på stua og hun på rommet. Så de kan leke alene hvis de blir uenige. Har babysitter på å etter de har lagt seg om kveldene hører vi ofte at hun synger til han. Søtt[:)]
Mine gutter på snart 3 og 6 år,skal begynne å sove i samme rom så snart vi har fiksa køyeseng til dem..
Han på 6 år vil gjerne ha broren hos seg,han sier d e så trist å sove alene..
Snart skal jentene våre dele soverom også. Eldste har nettopp fylt 6 år og yngste ble 2 år i februar. Da blir det køyeseng. Storesøster gleder seg til det[:D]
Veit xen te sambo har gjort det me sine to, ca like stor aldersførskjell på dæm, å det har gått kjæmpebra!! Funke det ikje e det jo bære å fløtte tebake??[:)]
Mine på 2 og 4 deler rom, men han har leker på stua og hun på rommet. Så de kan leke alene hvis de blir uenige. Har babysitter på å etter de har lagt seg om kveldene hører vi ofte at hun synger til han. Søtt[:)]