Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, den var fin!Ga han en gavepose dagen etter farsdag og sa at ene gaven kom litt sent. Oppi var clear blir digital der det stod gravid
Mannen min er heller ikke av den romantiske typen og liker heller ikke dill dall, derfor fikk han den det stod gravid påHar en samboer som ikke er noe særlig romantisk og liker ikke dill dall. Viste han en av tidligtestene med svak strek forrige søndag, hvor han ikke mente den var positiv. Så fikk han se ny dagen etter, njaaaoo den var jo sterkere men trodde fortsatt ikke helt på det. Dagen etter, okei 95% sjanse for baby, men måtte Google når en graviditetstest var positiv. Skjønte så at svak strek også er strek Idag var den sterk nok til at han var enig i at det nok ble baby på oss
Men virker koselig å gjøre litt utav det! Vi får mine foreldre på helgebesøk langveisfra imorgen, og kommer til å fortelle da vi ellers er en familie som nyter et glass vin over brettspill når vi er sammen. Har tenkt litt på om jeg skal finne på noe, men ender vel bare med å si det rett ut
De fikk også vite det rimelig kjapt etter forrige positive test, da jeg fikk positiv test to dager før vi skulle på tre ukers sommerferie hos de! Men synes egentlig det er helt greit at de får vite tidlig. Spesielt siden vi/de ble «frarøvet» den første tiden med nyfødt da korona smalt med nedlukning rett før hun ble født, og vi på det tidspunkt bodde i nord og de i sør…
Ikke sant! Var faktisk det min også mente hadde vært best, for da slapp man å tolke. Ble bare litt for gjerrig etter å ha gått litt amok med strimmeltesterMannen min er heller ikke av den romantiske typen og liker heller ikke dill dall, derfor fikk han den det stod gravid på
Han ville nok ikke trodd på den strimmeltesten jeg tok som gjorde at jeg tok digital tror det er få menn med streksynIkke sant! Var faktisk det min også mente hadde vært best, for da slapp man å tolke. Ble bare litt for gjerrig etter å ha gått litt amok med strimmeltester
Haha, så hyggelig! Den strategien brukte jeg også på forrige syklus hvor TR var forsinket, hvor vi egentlig ikke prøvde enda (han var ikke helt klar). Startet også med å si han hadde supersæd, og vips så var egoet boostet nok til at han var klar på denne runden. Og jommen satt den ikke, så nå er han vel helt sikker på det er hans fortjenesteJeg sa det igår etter vi la oss
Lenge før jeg tok ut spiralen har han alltid sagt at han har så gode svømmere.
Så jeg innledet igår med;
Det er ikke bestandig du har rett, men denne gangen hadde du det! Så viste jeg han testen han så bare den blå korka og bare: nææææii??! Jeg sa jo jeg hadde raske svømmere!! Men så fikk nå alt roet seg litt og det ble en veldig koselig kveld
Reaksjon Hannes var egentlig ganske lik min, men jeg har jo «tygd» litt på den, det hadde ikke han. Ingen mistanke denne gangSå nå må vi bare ta en dag av gangen!
Takk for alle gratulasjoner
Hærlig! Det er helt samme her. Satt på pp2, men den første PP fikk vi én aksjeinnlegging pga sykdom, så her er det supersædHaha, så hyggelig! Den strategien brukte jeg også på forrige syklus hvor TR var forsinket, hvor vi egentlig ikke prøvde enda (han var ikke helt klar). Startet også med å si han hadde supersæd, og vips så var egoet boostet nok til at han var klar på denne runden. Og jommen satt den ikke, så nå er han vel helt sikker på det er hans fortjeneste