Dele nyheten?

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Vi har delt nyheten med de aller nærmeste i familien. Dvs. foreldre og søsken på begge sider og alle har vært så glade på våre vegne! :love017

Resten får ikke vite det før uke 12 :happy118

Storesøster og jeg har blitt enige om at hu får vite det når det ikke er så lenge igjen så slipper hu å vente så lenge! ;)

Hva med dere, har dere delt nyheten eller skal dele den med noen? :)

Jeg har delt det med aller nærmeste familie og et par venninner allerede ;) Jeg KLARER ikke å vente med sånn :)

Jeg har delt det med noen venninner, klarte ikke sitte alene med det :p foreldrene våre skal få vite det om ikke så mange uker :)

Har fortalt det til en på jobben og en venninne! Familien får vente til uke 10-12! Tenkte kanskje og ta tidlig ultralyd og se at alt er bra før vi forteller noe :dance008

Sagt det til 2 venninder i dag :) Klarer ikke å holde på sånt... Skal på venninde kveld på lørdag med 2 andre venninder. Var meningen at jeg skulle ta noen glass vin med dem. Nå må jeg forklare hvorfor jeg ikke skal ha... Hehe! Men de er også veldig nære så det gjør ikke noe å si det til dem. Syns det er godt at noen veit det, så jeg evnt. kan få støtte OM noe skulle skje..
Gruer meg for å si det til foreldrene våres, de har så tydelig sagt at vi må vente med å få flere.. haha :P Det er jo vårt valg og de kan jo ikke si noe. Men gruer meg for det :P Får nok en eller annen preken(jeg har ikke fast jobb, men jobber jo nesten fult for det). Så de har sikkert noe å si på det...

Her har også nærmeste familie og noen venninner fått vite det. Tenker ikke like mye på at jeg må vente denne gangen, ja det kan gå galt, men det skal det ikke :happy118

Har sagt det til hele termingruppa til storesøster, mammaen min og ei venninne. Resten får vite det etterhvert :)

Ikke sååå lett å holde det skjult nei! Har sagt det til noe av nærmeste familie på begge sider og noen av de nærmeste vennene på begge sider :) resten må vente til uke 12. Men veldig godt å ha noen å spille ball med i mellomtiden! :)

synes det er fryktelig vanskelig å ikke si sånt, men har jo samtidlig denne frykten om at det skal gå galt igjen. så foreløpig er det bare mamma og en tante (mammas tvillingsøster, som er som min mamma 2 hehe) som har fått vite det. vi forteller det vel til svigermor og pappa snart, så får vi se når vi forteller det til sambo sine brødre og venner.

Har fortalt det til mine foreldre og søstre, og de ble kjeeeempeglade!:) syns ikke det var såå viktig å vente med å fortelle de det denne gangen.. Søstrene mine er mine beste venner og det kom vel ikke som noe bombe på noen:P tenkte å si det til sjefen om 2-3 uker, grunnet mye fysisk jobb med tunge løft, resten får vite det etter 12 uker:)

Ingen har fått vite det, utenom mannen såklart. Vi kommer til å fortelle et vennepar om noen uker, men ellers venter vi. Mest pga mannens ønske, av en eller annen grunn synes han ventetiden blir enormt lang hvis det snakkes om hele tiden :p

Vi har delt nyheten med ei venninne og søsteren min, samt to av brødrene til mannen min. Alle ble kjempeglade på våres vegne, utenom søsteren min:( Pga.en hjertesykdom jeg har, så er hun redd for hva dette svangerskapet skal gjøre med meg.
Har allerede vært i kontakt med min faste hjertespesialist og om han forteller meg at det blir en for stor risiko, så lytter vi til han.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff.. så trist :(

Håper det går bra for dere, og masse lykke til! :)

Mannen min, mamma, og min bestevenn. Pappa og svigerforeldre skal få vite det etter ordinær UL (min pappa kjem nok til å sjå det før på meg) men svigers treffer eg omtrendt aldri så det skal gå fint.

Vi har sagt det til mine søsken og deres kjære, mine foreldre og et par venninner. Skal på en ultralyd i uke 9, etter det sier jeg det nok til mange flere. Før vi fikk første gutten hadde jeg en MA.. For min del syns jeg det er like greit at folk vet om det tidlig denne gangen. Da får man også støtte og forståelse hvis det skal skje noe..

Back
Topp