Dele nyheten liste!

Når vil du dele nyheten på Facebook o.l?

• Antall som har svart
    15

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Tenkte vi kunne ha en oversikt over hvem vi har delt graviditeten med og evt når vi tenker å kunngjøre nyheten :) Skriv gjerne også hvor langt du var kommet når du delte nyheten

Delt offentlig (Facebook osv..)

Sol_82 (12+1)

Proudmom86 (uke 10)

Håndballmamma (kommer til å dele ca uke 14)

esha (deler kanskje etter oul)

Lilli89 (deler når det er avklart om det blir jobbing eller studier neste år)

Jente94 (deler i uke 14/15)

Delt med nære venner(+familie?)

Mipmip (12 uker)

Tuttimi (fortalt venner og jobb)

Håndballmamma (håndballaget sitt + det hun trener uke 11/10+4)

Novbaby (venner uke 12)

Mamma til to

esha ( deler med familie og venner uke 9/10)

Jente94 (familie 5-7, venner uke 8-9, jobber uke 11)

Delt med familie

Lilli 89 (Uke 5 min familie, uke 9 barnefar sin familie)

ØnskeBaby (deler i løpet av uken)

Novemberbarn ( foreldre og søsken uke 10, resten ila uken)

Sol_82 (mamma uke 5)

Proudmom86 (Familie uke 5 + en venninne, svigers uke 9)

Mamma for første gang (foreldre uke 4, resten av fam uke 9)

Håndballmamma (mors familie 8+5, svigers 9+1)

Novbaby (sin mor 5+1, søster 5+5, eldste sønn 6+4, svigers 9+3, resten av familien 11+2)

Ikke delt med familien enda

Last edited:
Har ikke delt med familie enda, men i løpet av en uke vet de det :)

Har delt med foreldre og søsken i uke 10:)
Blir vel til at vi deler med resten av familien iløpet av neste uke;)
Usikker på når vi skal dele det med venner enda, men tviler på at det blir nokke facebook publisering på oss:p

Delte med mamma i uke 5 og resten av verden via Facebook etter ultralyden jeg hadde 12+1:)

Delte med min familie og en venninde ca uke 5, svigers i uke 9 og på Facebook i uke 10:) det begynte å gå rykter for har så stor mage :) så da ville vi at folk skulle høre det fra oss og ikke alle andre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Venner, jobb og familie vet nå, fortalt de fleste om det de siste dagene, men dropper sosiale medier foreløpig. Er 12+5.

Har fortalt det til et par venninner, ungene, og jobben. Foreldre og søsken vet ikke enda, håper å drøye det noen uker til før de finner det ut. Kommer ikke til å skrive noe på fb.
Sikkert helt tullete, men jeg synes det er litt flaut å være gravid med femte, og at det er uplanlagt...!

Delte med foreldrene mine i uke 4, siden jeg jobber med mamma var det litt greit å si det rimelig kjapt og i tilfelle det skulle gå gæli var det greit at de visste det. Broren min fikk greie på det ei uke seinere, og resten av den nærmeste familien i uke 9. Jeg kommer ikke til å legge ut noe på Facebook, eventuelt kanskje på Instagram, men det blir noen uker etter uke 12.

På jobb fant de det ut i uke 6. ( var super kvalm og måtte løpe fra klasserommet for å kaste opp)

Min familie i uke 8+5,
samboerens familie i uke 9+1

Håndballaget jeg spiller på får vite det i uke 11.hånballaget jeg trener får vite det 10+4 :)

Facebook etter at jeg har vært på neste kontroll :P ca uke 14

Fortalte det til mamma 5+1, ene søstra mi og ei venninne 5+5. Største sønnen 6+4. Svigerfamilien 9+3. Ene broren min 11 og pappa og resten av fam 11+2. Resten av ungene og deres mor, pluss noen venner 12+3.
Kommer ikke til å skrive noe på fb, i allefall ikke nå. Vi har 5 barn til sammen og vet at kommentarene vil bli mange..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har sakt det til sviger mor noen venner resten får vente til vi har vert på ul 13 mai da er jeg 12+3 viss allt er bra da så forteller vi det men skal ikke ut på fb har ikke skrevet noe der før om det

Da har jeg prøvd å legge til og redigere etter beste evne. Morsomt å få litt oversikt over når vi deler synes jeg. Ikke minst er synspunkt på facebook morsomt å høre om :)

Hvem er det du vil dele det med da? Er det noen som vet det alt?

Beklager, glemte å skrive det. Da deler vi det med nærmeste familie og nærmeste venner :) kanskje facebook etter OUL.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Familie i uke 5-7 ikke fortalt lillebrorn min enda siden jeg vil si det til han i person :)

Nermeste venner i uke 8/9

Jobben i uke 11+3

Facebook blir jeg å vente med til etter lillebroren min har fått vite det rundt uke 14/15 :)

Ikke delt, ingen planer om det før det synes på meg.

Tenker kanskje jeg bør dele det med bestevenninnen min snart. Hun er også gravid med termin en måned tidligere.

Har delt nyheten med nærmeste familie og venner, i tillegg til de på jobb siden jeg har vært så dårlig :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp