Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Superteam
ORIGINAL: nurkis og Sander
Heerlig[:D]
Så lik hun er deg[:D]
taaakk:):) alle sier hun er kliss lik på faren, så tar til meg aaalle "hunerlikmeg" komplemanger:)
har faktisk hørt det mer og mer i det siste at hun ligner meg da:) de forandrer seg jo hele tiden så:)
Heerlig[:D]
Så lik hun er deg[:D]
taaakk:):) alle sier hun er kliss lik på faren, så tar til meg aaalle "hunerlikmeg" komplemanger:)
har faktisk hørt det mer og mer i det siste at hun ligner meg da:) de forandrer seg jo hele tiden så:)
Hehe kjenner igjen den.. Det er kun 1 som har sagt S likner meg.. hehehe[8D] Men han gjør ikke det, han er kliss lik faren sin[;)] Vi fikk til og med en telefon fra tanta hans som ikke skjønte hvorfor vi brukte bilder av sambo på dåpsinvitasjonene... hehe[8D]
Nyyydelig er hun[:D][:D][:D]
. Lille bolla[:D]ORIGINAL: Kanutten80
Så søt hun er. Lille bolla[:D]
Også den nydelige badedrakten da[:D]
ORIGINAL: Kanutten80
ja har hun tatt igjen os eller?? :P
Ja digger badedrakten! Kjøpte den på 60% salg etter sommeren :P er str 1 år, så den er litt stor nå, men det syntes ikke:) så den kan hun bruke i sommer og :)
Hvor mye veier hun nå?
OS veier ca 8,2 kg.
ja har hun tatt igjen os eller?? :P
Ja digger badedrakten! Kjøpte den på 60% salg etter sommeren :P er str 1 år, så den er litt stor nå, men det syntes ikke:) så den kan hun bruke i sommer og :)
hehe 7325g ja :P skal ikke lyve fra henne en hel kg :P