dele noen badebilder:)

Superteam

Forumet er livet
3 ganger har vi vært på babysvømming! neste gang dykker vi under!!!! grugleder meg :):)
Da kommer det nok noen undervannsbilder:)

IKKE QUOTE :)

uke 1:

Uke 2:

Uke 3:

ja gleder meg:):) nå har vi fått i lekse å forberede de med å telle og helle vann over hodet når vi bader hjemme:)

ja badebuksen er tøff hehe:P

Heerlig[:D]

Så lik hun er deg[:D]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Skjønning!!!! Den jenta er bare så vakker! Digger bilde nr 3 fra toppen [:D]

ja det er så søtt det bilde:P skikkelig store øyne hehe

ORIGINAL: nurkis og Sander

taaakk:):) alle sier hun er kliss lik på faren, så tar til meg aaalle "hunerlikmeg" komplemanger:)

har faktisk hørt det mer og mer i det siste at hun ligner meg da:) de forandrer seg jo hele tiden så:)

ORIGINAL: Superteam

taaakk:):) alle sier hun er kliss lik på faren, så tar til meg aaalle "hunerlikmeg" komplemanger:)

har faktisk hørt det mer og mer i det siste at hun ligner meg da:) de forandrer seg jo hele tiden så:)

Hehe kjenner igjen den.. Det er kun 1 som har sagt S likner meg.. hehehe[8D] Men han gjør ikke det, han er kliss lik faren sin[;)] Vi fikk til og med en telefon fra tanta hans som ikke skjønte hvorfor vi brukte bilder av sambo på dåpsinvitasjonene... hehe[8D]

Nyyydelig er hun[:D][:D][:D]

Hehe kjenner igjen den.. Det er kun 1 som har sagt S likner meg.. hehehe[8D] Men han gjør ikke det, han er kliss lik faren sin[;)] Vi fikk til og med en telefon fra tanta hans som ikke skjønte hvorfor vi brukte bilder av sambo på dåpsinvitasjonene... hehe[8D]

Nyyydelig er hun[:D][:D][:D]

såppas!!!! da må de være like!!! det er sikkert kjempegøy for din kjære da! :) men emilie er jo jente:P skal jo ligne på meg:P
neida! godt med litt blanding:)

ja hun er til å spise opp:)):):):)

Så søt hun er. Lille bolla[:D]
Også den nydelige badedrakten da[:D]

ORIGINAL: Kanutten80

ja har hun tatt igjen os eller?? :P

Ja digger badedrakten! Kjøpte den på 60% salg etter sommeren :P er str 1 år, så den er litt stor nå, men det syntes ikke:) så den kan hun bruke i sommer og :)

søta! hun er så fin.
dukking går fint=) husker jeg gjorde det med vic,gikk ikke på noe babysvømming=) men funka så fint

ORIGINAL: *Nikki*

søta! hun er så fin.
dukking går fint=) husker jeg gjorde det med vic,gikk ikke på noe babysvømming=) men funka så fint

tøffen:):) hadde aldri jeg turt hehe:P

Hvor mye veier hun nå?
OS veier ca 8,2 kg.

Ja digger badedrakten! Kjøpte den på 60% salg etter sommeren :P er str 1 år, så den er litt stor nå, men det syntes ikke:) så den kan hun bruke i sommer og :)

Hvor mye veier hun nå?
OS veier ca 8,2 kg.

da er nok os litt mer bolle enn emilie!
hun veide 6325 for en uke siden i morgen! og 65 lang:) skal på 4mnd kontroll Neste uke, da veier vi igjen:) :D

hehe 7325g ja :P skal ikke lyve fra henne en hel kg :P

søta[;)]...og hun er jammen blitt lik på mammaen sin

Hehehe. Syns det hørtes lite ut med 6,3 kg. For hun var jo så stor sist jeg så henne[:D]

hehe 7325g ja :P skal ikke lyve fra henne en hel kg :P

Så kjempe flotte bilder!
Hu er jo utrolig vakker... blir jo ille spennende neste gang.
Skulle ønske jeg hadde gjort det med sønnen min, han er livredd for å få vann i ansiktet.. Værste vi kan gjøre er nesten å vaske håret hans.. Da er det hyl og skrik.
Så ille lurt dere har dratt på babysvøm, ser jo ut til å kose seg masse![:D][:D]

Så fin hu e[:)][:)] Lykke til med dykking[:D]

Back
Topp