• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Delamming!

MineToJenter <3

Gift med forumet
Noen som del- ammer?

Her har jeg en pupp med normal mengde melk og en som er nesten tom!! Har vært sånn hele tiden egentlig [&o] Får max ut 20 ml , selv om jeg pumper (elektrisk) ofte og drikker amme-te..
Når jeg legger henne til starter jeg med den ene, og motsatt neste amming..
Så da tror jeg ikke Vilde blir mett av det jeg får totalt og hun blir illsint på puppen med lite melk, kaver og svelger mye luft.. som igjen gir magevondt [:(]

Kjenner det er sårt , men tror det beste er om jeg kanskje gir noen måltider med mme!
Vil jo at hun skal bli mett og fornøyd..

Noen som kan gi råd, tips og erfaringer? [:)]

jeg har heller ikke nok melk, og som du har jeg mindre på den ene. jeg gir en flaske før han skal legge seg, og av og til må jeg gi en om ettermiddagen. d fungerer veldig fint her!! har alltid med meg en flaske med kokt vann og melkepulver når jeg skal ut sånn i tilfelle jeg ikke har nok til han der og da. ammer som regel først også supplerer jeg med mme.

Kjekt at du deler hvordan du gjør det , thanks [:)]

Har lite melk på kvelden, så er nok en løsning å gi flaske da for oss også! Prøver det ut med
å amme først og så gi mme !

Kjenner meg veldig godt igjen..
Får ut rundt 150 av den ene, men bare 20 av den andre[&o][&o]

Så her gir vi mme i tillegg, ellers blir han ikke fornøyd. Mest på kvelden at vi må ty til flaska

Nattamming skal vist være bra for å øke produksjonen, så det prøver vi på.. Men lettere sagt nå enn midt på natta når man er i ørska..

Her puppes det på begge pupper, så får han 50-60ml mme morgen, middag og kveld.. [:)]

Var veldig sårt i begynnelsen å ikke kunne fullamme, men de som gjør det er da ikke mer perfekt mor enn oss som ikke gjør det!!!

Jeg har pumpet fram til i dag... men nå gidder jeg rett og slett ikke mer... Er så utrolig lei av at det ikke komemr noe ut av disse puppene... Kommer ca 50ml til sammen nå... så nå orker jeg rett og slett ikke bryderiet med det mer tar mye tid og jeg blir helt utslitt.. Så fra i dag av går jeg over til mme for fult...

Back
Topp