Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehe åååh guriDer jeg setter babyen bak i bilen, og går å setter meg på passasjersiden og ikke skjønner at jeg sitter på feil side
Jeg prøvde å amme hodeputa mi en gang Var rimelig trøtt etter litt for mye nattevåk, og prøvde å amme uten å åpne øynene, men skjønte virkelig ikke hvorfor lillegutt bare gråt og ikke villa ta puppen. Skjønte ikke hva som skjedde før jeg hørte at mannen lo
Sykt hva søvnmangel kan gjøre kjenner meg faktisk igjen! Flere ganger må jeg ha amma i søvne..Jeg prøvde å amme hodeputa mi en gang Var rimelig trøtt etter litt for mye nattevåk, og prøvde å amme uten å åpne øynene, men skjønte virkelig ikke hvorfor lillegutt bare gråt og ikke villa ta puppen. Skjønte ikke hva som skjedde før jeg hørte at mannen lo
Hahaha x)Jeg prøvde å amme hodeputa mi en gang Var rimelig trøtt etter litt for mye nattevåk, og prøvde å amme uten å åpne øynene, men skjønte virkelig ikke hvorfor lillegutt bare gråt og ikke villa ta puppen. Skjønte ikke hva som skjedde før jeg hørte at mannen lo