Del et av dine "senior-øyeblikk"

Momofmany

Forumet er livet
Hahaha vet ikke hva jeg skal kalle det :p Del et av dine distrè øyeblikk som gravid eller bare mamma ;)

Skulle på trening med hesten, hadde gjort henne klar og kommet meg oppå. Da merket jeg at jeg hadde glemt å ta på henne hodelag... :-P Det er godt hun er snill!!

Der jeg setter babyen bak i bilen, og går å setter meg på passasjersiden og ikke skjønner at jeg sitter på feil side ;)

Jeg gikk fra jobb med jobbsandalene på, jobbnøklene i lomma og hustlf i lomma.. også glemmer jeg hvor jeg legger mobilen i ett sett... Godt den kan ringes til...

Skulle hente datteren på SFO. Klarte gå fra bildøra på vidt gap. Sånn at folk omtrent ikke klarte kjøre forbi tilstander. Passe flaut!

Venter en liten engel i september 2013 <3

Eg var verken gravid eller mamma, men eg klarte og nesten komme forseint på jobb fordi eg hadde glømt øredobba(!). Då eg kom fram på jobb hadde eg dårlig tid og måtte bytte til uniformen og reiv av meg t-skjorta i full fart! Då kom eg på ka eg EGENTLIG glømte.. BH... Så der sto eg foran en flokk med folk med puppane fri. Holdt på og dø!

Jeg prøvde å amme hodeputa mi en gang :P Var rimelig trøtt etter litt for mye nattevåk, og prøvde å amme uten å åpne øynene, men skjønte virkelig ikke hvorfor lillegutt bare gråt og ikke villa ta puppen. Skjønte ikke hva som skjedde før jeg hørte at mannen lo ;)

Jeg prøvde å amme hodeputa mi en gang :P Var rimelig trøtt etter litt for mye nattevåk, og prøvde å amme uten å åpne øynene, men skjønte virkelig ikke hvorfor lillegutt bare gråt og ikke villa ta puppen. Skjønte ikke hva som skjedde før jeg hørte at mannen lo ;)

Hehe søtt

Venter en liten engel i september 2013 <3

Sykt hva søvnmangel kan gjøre :p kjenner meg faktisk igjen! Flere ganger må jeg ha amma i søvne..

Å herregud. Forrige uke greidde jeg å dra på skolen med vrengt bukse! Da jeg merka det var det like før jeg dro den av midt i gangen for å snu den.. Eksamen gjør meg virkelig distrè!

Back
Topp