Del din testerekke (EL)

tiomamma

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei! Jeg vil gjerne se bilde av deres sykluser gjennom deres testerekker av EL-tester, hvis det kan kalles det. Synes knapt jeg ser stigning på mine, så vil gjerne se hvordan disse rekkene av tester egentlig bør se ut. Hadde vært topp om noen ville dele :-D
 
Last edited:
AC0913C6-A1C7-4785-BF16-E973ED65CFC9.jpeg
 
39EE7636-898B-46F0-B65C-73AEFB1AC87A.jpeg
 
IMG_20191211_110853.jpg
 
CD14 kveld, den første, er da jeg hadde LHtopp. 4 timer etter, 14K nr 2, var den merkant svakere.
 
CD14 kveld, den første, er da jeg hadde LHtopp. 4 timer etter, 14K nr 2, var den merkant svakere.

Mine er liksom bare slik som din 11K.. Er på CD14 nå. Har testet ettermiddag nå, men kanskje kveld er bedre? Har CB monitor så blir litt dyrt å teste morgen og kveld. Får kjøpe noen billigtester i tillegg neste mnd evt :)

Lurer på når streken skal ta seg opp *hmm*
 
Mine er liksom bare slik som din 11K.. Er på CD14 nå. Har testet ettermiddag nå, men kanskje kveld er bedre? Har CB monitor så blir litt dyrt å teste morgen og kveld. Får kjøpe noen billigtester i tillegg neste mnd evt :)

Lurer på når streken skal ta seg opp *hmm*
De lærde strides vel, men har lest at man gjerne skal teste på morgenurin nr 2 eller på ettermiddagen.. men morgen og kveld har jeg gjort da. hamstret babyplan tester på black friday hehe :happy:
 
Tenkte å slenge inn min også, for å vise at man fint kan ha EL uten at man får helt positiv test, jeg testet 2-3 ganger om dagen og fant aldri noen LH-topp som ga positiv test, men så en liten stigning og deretter helt negative tester igjen :)
20190825_202806~2.jpg
 
Tenkte å slenge inn min også, for å vise at man fint kan ha EL uten at man får helt positiv test, jeg testet 2-3 ganger om dagen og fant aldri noen LH-topp som ga positiv test, men så en liten stigning og deretter helt negative tester igjen :) Vis vedlegget 314208

Takk! Vet du med sikkerhet at egget slapp denne syklusen? :)
 
Tenkte å slenge inn min også, for å vise at man fint kan ha EL uten at man får helt positiv test, jeg testet 2-3 ganger om dagen og fant aldri noen LH-topp som ga positiv test, men så en liten stigning og deretter helt negative tester igjen :) Vis vedlegget 314208

RFSU sine? Jeg har opplevd det samme, hadde en test som var ganske sterk, og svakere både før og etter. Basert på el-smerter, er jeg sikker på at EL var igår, på tross av ingen klar positiv test. Vet du at egget slapp den mnd du fikk disse testene?
 
RFSU sine? Jeg har opplevd det samme, hadde en test som var ganske sterk, og svakere både før og etter. Basert på el-smerter, er jeg sikker på at EL var igår, på tross av ingen klar positiv test. Vet du at egget slapp den mnd du fikk disse testene?

Ja, det er RFSU. Fikk aldri positive med babyplan heller, men likte fargestoffet bedre på RFSU sine faktisk. Ja, jeg vet at egget slapp :)
 
Dette var min positive RFSU test forrige syklus. Fikk eggløsning dagen etter (jeg er sikker siden jeg temper og ble gravid). RFSU sine er ganske svake, så jeg kan få kun én strek noen dager før EL også ☺️
 

Vedlegg

  • 8D90A8F3-6FE0-4421-AED3-ABC4326EAC5D.jpeg
    8D90A8F3-6FE0-4421-AED3-ABC4326EAC5D.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 35
  • C846DCF8-D1B5-483B-B298-0C9151775C56.jpeg
    C846DCF8-D1B5-483B-B298-0C9151775C56.jpeg
    9,3 KB · Visninger: 32
Eggløsningstestene forteller meg fortsatt ingenting, men både i går og i dag hadde jeg en liten blødning med friskt blod. *Hmm* Hadde tilsvarende forrige pp også faktisk. Kan det være eggløsningsblødning tro?

Noen som har opplevd det? Burde det ikke da synes på testene? :confused004
 
Back
Topp