Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ikke påstå at jeg er sikker på dette, men mener det bare kan gjøres om far ikke har opparbeidet rett til fødselspenger/permisjon. Jeg trodde nemlig det ikke lenger var mulig å overføre, men svigerinna mi fikk nettopp overført faren sine uker siden han ikke hadde vært i jobb og dermed ikke hadde opptjente rettigheter....Kan far sine uker overføres til mor? Noen som vet? Har spurt nav sine sider på fb så får vel svar i morgen.. men der er så lenge til![]()
hmm.. ja, er litt forskjellig jeg har hørt også.. han har forsåvidt rett på det teoretisk, men umulig og innfri i praksis pga da må han stenge jobben.. og det går ikke.. :/Jeg skal ikke påstå at jeg er sikker på dette, men mener det bare kan gjøres om far ikke har opparbeidet rett til fødselspenger/permisjon. Jeg trodde nemlig det ikke lenger var mulig å overføre, men svigerinna mi fikk nettopp overført faren sine uker siden han ikke hadde vært i jobb og dermed ikke hadde opptjente rettigheter....
Har et par venninner med menn som er selvstendig næringsdrivende der det i praksis ikke lar seg gjøre og de har ikke fått overført dessverre...hmm.. ja, er litt forskjellig jeg har hørt også.. han har forsåvidt rett på det teoretisk, men umulig og innfri i praksis pga da må han stenge jobben.. og det går ikke.. :/
takk for detHar et par venninner med menn som er selvstendig næringsdrivende der det i praksis ikke lar seg gjøre og de har ikke fått overført dessverre...Men regner med du fårklart svar fra NAV i morgen, så krysser fingre for deg jeg...
![]()
takk for deter ganske sikker på at det ikke går :/
Mannen min er også selvstendig og det gjør at vi må ta hans perm en dag i uken. Noe annet blir umulig for firmaet..
fikk bare et generelt svar.. :/ så da er jeg like i tvil enda.. jaja får gå ned dit personlig å hente papirer så får jeg vel svar..Har et par venninner med menn som er selvstendig næringsdrivende der det i praksis ikke lar seg gjøre og de har ikke fått overført dessverre...Men regner med du fårklart svar fra NAV i morgen, så krysser fingre for deg jeg...
![]()