dekking av reise

Littlå

Glad i forumet
er det noen form for støtte når vi reiser så mye frem og tilbake til behandling?
Når vi ska til uttak onsdag, må vi overnatte. må møte på sykehuset 0730. har ingen sjangs å komme oss så tidlig avgåre.
Er ingen krise, men greit å få med seg alt en kan av eventuell støtte [;)]

Ja, ta vare på kvitteringene så får du det igjen! Vet ikke helt hvordan det fungerer nå, men tidligere sendte vi det til NAV. Får så å så mye for hotellovernatting og siden dere er borte mer enn 24 timer. pluss ferjeutgiftene og kilometergodtgjørelse :)

Må sende alle kvitteringer osv til HELFO. Og der tar ting TID! [:'(] Sendte inn papirer 10 Desember og ikke hørt noe enda... før da det var Nav som hadde det så var penga på konto innen 1 uke.

Jo, det gjør det vel kanskje først..Jeg hadde frikort når vi begynte på prøverørskarusellen ifjor, så var nok derfor ja!

jeg fikk igjen penger på bensin utgifter eller det blei skrivd på egenandelskortet. Tror man må få med bevis fra sykehuset at det var nødvendig å overnatte eller noe, hvertfall få med bevis på at du har vært der.. 

Vi buker bonus ordning via jobben til min mann til hotell..
Hørte først om å få dekket sykehushotell, men det er ikke alle nav som er med på dette...
Nav.. grøss liker de ikke...

men det går kjempe fint med denne bonusordningen vår hvertfall[:)].
Ellers sende vi inn alle andre kviteringer som kjøring, gyn. kontroll, kviteringer på medesiner, flyreise (må fly fra hjemsted til oslo).
Så ta vare på alle kviteringer og er man usikker så skader det ikke sende inn det man lurer på. Eneste som skjer er at en ikke får noe igjen for det...

Det er skikkelig irriterende med at de skal ta sååå lang tid angå tilbake betaling, har selv levert inn en gooood stund før julaften i fjord, men ingenting skjer.. (reise regnigner)...
Men når det gjelder at de skal HA noe betalt så skulle det helst skjedd i går enn datofrist... Arrg...

Back
Topp