Deilige søndag

*meggi*

Glad i forumet
Startet helt som vanlig, alt er stengt og jeg begynte å kjede rævva av meg med engang. Typisk, kan ikke jeg gå i butikker og finne på noe hele tiden, kjeder jeg meg.
Men sååå.. [:)]
Martin (sambo)   Tok henda fatt og begynte å rydde litt og lage hjemmelaget pizza, den er DØDS god, og ordnet film og alt sånn nammenam til resten av kvelden..Så nå kjeder jeg meg ikke lengre, men kjedelig å tenke på at i morgen er en ny hel dag uten noe som er åpent.. *sukk*  liker butikker jeg.. tihi

¨Så vi tytes smårips, Nå er det kvalitetstid på sitt beste....

Har vært på besøk hos opphavet siden i går, kom hjem nå i ettermiddag. Er litt uggen og småkvalm etter togturen FREMDELES, sitter og sliter litt med PCen som jo er dødssyk og - i likhet med madammen - bare "mister bevisstheten" med ujevne mellomrom. Grrrrr!
Sitter og tenker på mat, men dyttet i meg et påskeegg til tross for kvalmen (trodde det bare var i hodet mitt, og at det "snart ville gå over"), så det blir med tanken akkurat nå.
Får se hva jeg finner på utover kvelden.
Har en halv sesong med cheesy sci-fi jeg kan se (Andromeda), mulig jeg rigger meg til i sengen (dumme ryggen min!!!) med det. [:)]

Nei og nei... Må nok innrømme, uansett hvor skjønt det var med pizza snop film og alt det derre, så kjeder jeg meg like mye.. blir sprø jeg, tenke at jeg er en jente som elsker å være sosial, gå mye ut, treffe nye folk, men blir liksom ikke helt det samme når man er gravid nei..
Jeg som gikk ut 1 -3 ganger uken sitter nå hjemme, selvfølgelig går jeg ut og treffer venner, men sitter liksom hjemme hver eneste helg og vet at alle andre er ute og koser seg, på en måte jeg ikke kan på veldig lenge.. ikke rart jeg blir sprø. hater å være hjemme en hel dag, og tenke deg nå som det er helligdager appåtil ? ko-ko sier det snart... skjønner ikke hvordan sambo klarer det jeg, ja å nyte hjemmedagene han har, han går minst mulig ut han i hverdagene også etter jobben.. skjønner han er dødsliten etter jobb, men det kan jo jeg og være, men aldri for sliten for litt shopping eller cafe besøk nei.. tihi.

Nei dette ble langt og sytete * sukk * tenk hvis det faktisk hjalp å skrive dette innlegget ? det gjør jo ikke det egentlig, vil kjede meg like mye når jeg nå er ferdig. Og så er det ny dag i morgen GAAD.
Gleder meg til ukedagene begynner igjen. hmm kansje jeg bare legger meg tidligere i dag jeg, vi har jo besøk av bestekompissen til sambo og meg, så han blir ikke akkurat alene.. Han har vært her i 3 dager i morgen.. så Sambo klarer seg uten meg utmerket.. tihi

Nei jenter, dette var dødt.. ( sutre sutre )

å eg haaater søndager eg og... er aldri noe å gjøre.... så no skal meg og sambo inn å leie film.. kanskje 2hehe....[:)]

Har nå tatt litt oppvask, vasket ovnen og gjort klart til matlaging. Til og med satt på risvannet, så nå blir det snart middag på meg. Mannen har allerede spist restemat fra i går, han.
Er litt småkvalm, så får se hvordan det går. [&:]
Sitter fremdeles og småplunker på pcen, så lenge jeg er forsiktig har det gått bra - så langt, i hvert fall! [;)]

Nei, nå må jeg opp i stuen og være litt sosial med gullet mitt, vi skal se ENDA en film.. tihi  [8|][:D][:-]

Nå har vi nettopp sett Wild Hogs, og nå er det visst Ghost rider på menyen, Sambo ELSKER Motoriserte filmer.. hihi

Back
Topp