deilig :-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
har nå fått bassengtrening for bekkenet hos fysioterapien, begynte i dag og det var godt :-) så godt å bevege seg litt uten at gjør så forferdelig, grusomt vondt.
litt nedtur og komme på land igjen da hehe håper dette har litt effekt :-)

Det hørtes deilig ut :) Håper du merker litt bedring på land etterhvert også ;)

Det er skikkelig deilig ja :) Går på det jeg også.. Men dessverre så er bassenget her stengt nå frem til midten av august.. Blir ekstra deilig å starte på igjen da ;)

På "mobben"

Tusen takk :-) de holder på et par uker til her tror jeg :-)

å det hørtes herlig ut, håper det gir god effekt da så det blir bedre for deg på land også etterhvert ;)

Tusen takk :-) har sterke tvil for noen bedring, men kanskje holde det litt i sjakk en stund og forhåpentligvis klare å holde meg hovedsakelig uten krykker denne gangen.

Dette er heldigvis ei som er litt spesialist på bekken/rygg og det området i tillegg til en del annet med lang erfaring så hun vet nok hva hun driver med hvertfall. har hørt mange positive erfaringer med henne når det kommer til bekken :-)

Trodde basseng var "fy-fy" når man var gravid? At det kunne fremskynde bekkenløsning? Jeg som har misforstått da? Aner ikke hvor jeg har det fra..;)

bassengtrening er i mange tilfeller godt da siden du får bevegd deg mye uten noe særlig vekt og press, men alt fungerer selvfølgelig ikke for alle og man må se det an. det må jeg også for jeg har vært verre resten av dagen, men tenker at det bare er fordi det er uvant, får se det litt an.

har aldri hørt at det kan fremskynde bekkenløsning da. fikk anbefalt bassengtrening da jeg hadde enda kraftigere bekkenløsning på et tidligere stadium i svangerskapet sist også, men da fant jeg ingen grupper.

har bare hørt positivt om basseng i svangerskapet jeg da.

Hørtes herlig ut, håper det kan hjelpe deg!

At du ble verre etterpå, kan ikke det være støle muskler eller noe etter uvante bevegelser/trening (siden du sikkert ikke har vært superaktiv når du har så vondt?)?

At du ble verre etterpå, kan ikke det være støle muskler eller noe etter uvante bevegelser/trening (siden du sikkert ikke har vært superaktiv når du har så vondt?)?
tusen takk :-) jo det var det jeg tenkte så vi fortsetter å prøve så får jeg se hvordan det går :-) var hvertfall deilig der og da :-)

Jeg ble ofte verre senere på dagen etter de føtste treningene.. Det er jo trening og man kan bli litt støl, og stølheta merkes litt annerledes etter sånn trening ;) men jeg har blitt bedre..

På "mobben"

Jeg ble ofte verre senere på dagen etter de føtste treningene.. Det er jo trening og man kan bli litt støl, og stølheta merkes litt annerledes etter sånn trening ;) men jeg har blitt bedre..

På "mobben"
det høres bra og lovende ut :-)

Back
Topp