Deilig

kosemor

Glad i forumet
Sitter å nyter været... Litt deilig med vind i sola men i skyggen kunne det hvert litt mindre vind..

Inatt lynet og tordnet det. Kom også noen kraftige regnbyger

Hvordan er været hos dere idag?

Her er det 26 grader i skyggen og strålende sol. Er inne nå, må ta pauser fra sola fordi det blir rett og slett for varmt :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Her er det sol fra klar himmel og 28 grader i skyggen. Nydelig <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her har vi og kosa oss i sola i dag :) inne og slapper litt av nå, vært ute hele dagen faktisk, junior og meg var ute kl 9 i dag i shorts og t-skjorte :) har brukt dagen til å vaske biler innvendig og utvendig, det trengtes :) i morgen er det meldt kaldere værtype, hadde håpet at sommeren kom for å bli nå.

Her holder vi på ute enda :) Nå er det vel rundt 20 grader og begynner og bli ganske så ålreit å sitte ute:)

graderstokken viste 31 på det høyeste i skyggen idag, så er glad jeg har vært på camping med grilling å bading :)

Her var det flotte 25 grader ;)
Hadde en liten piknik med kjæresten Idag og reiste for å kjøpe oss is:)
Nå kommer tordneværet og regnet, men håper på fint vær ved morgenkvisten ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

ImageUploadedByBV Forum1369046455.776804.jpg i går.... Nord Trøndelag :) helt utrolig:) håper det blir sånn vær i sommer:) selv om jeg savner en skikkelig tordenstorm:)

Her er det synden temp :) helt perfet, sitter i skyggen å koser meg :) jeg er den som bruker å fryse bare de kommer litt vind, men ikke nå om dagen :) helt perfekt:)

Ønsker<3

Back
Topp