Deilig!

StineH

Elsker forumet
Jeg synes det er så innmari deilig når jeg kjenner knøttet i magen bevege seg rundt der inne. Er ikke bare sparking lengre, men rotering.. =P

Også lurte jeg på en ting, kjenner ofte at det er "rytmiske" bevegelser der inne, og kom plutselig til å tenke på at dette kanskje er lille gull som hikker?!
Er det noen som har noen erfaring på hvordan dette kjennes ut?

28+4 i dag, og kjenner det begynner å bli litt tungt nå, gleder meg til tiden fremover. Og ikke minst til knøttet er her..

Siljon skrev:
Jeg synes det er så innmari deilig når jeg kjenner knøttet i magen bevege seg rundt der inne. Er ikke bare sparking lengre, men rotering.. =P

Også lurte jeg på en ting, kjenner ofte at det er "rytmiske" bevegelser der inne, og kom plutselig til å tenke på at dette kanskje er lille gull som hikker?!
Er det noen som har noen erfaring på hvordan dette kjennes ut?

28+4 i dag, og kjenner det begynner å bli litt tungt nå, gleder meg til tiden fremover. Og ikke minst til knøttet er her..

Lille jenta i magen her hikker dagen lang og det er mer som rytmiske dunk her i magen :)

gjevne rytmiske dunk er nok hikking ja :) merker også at det er litt mer rotering og romstering enn spark nå.. Koselig <3 nyt tiden, jenter!>

Åhh! 
Så koselig! :D

Hun ligger der inne å hikker as we speak, jeg bare koser meg.. ^^,
Skjønner hvorfor alle sier at dette er en spesiell følelse. Har aldri opplevd noe lignende, og når mine barnløse venninner spør meg hvordan det kjennes ut har jeg store problemer med å svare på en måte som treffer alle punkter.

Tenk at vi har en levende skapning inni oss, et eget lite menneske som om ikke lenge er her ute i den store verdenen sammen med oss! ^^, <3

Nå ble jeg jammen poetisk kjenner jeg... Fine babsy! :D

Herregud, så herlig å lese hva du skriver, snakk om en som koser seg a! :-D
Det er helt utrolig hva vi går gjennom, og du kommer til å savne magen, sparkene, forvetningene osv når babyen kommer ut - selv om man selvfølgelig er glade for å ha babyen hos seg, og sikkert var litt lei den siste tiden. Men det er noe spesielt med å ha en baby i magen ja:-)

Men ååååh...Da tror jeg at jeg kjenner hikking her også, innimellom! Kuuult!

Back
Topp