Deilig....!!

Linda76

Elsker forumet
Med polaritetsterapi!!!![:D]
Det er alternativ medisin, hvor det handler om at kroppens energier skal få strømme fritt og gjøre kroppen opplagt og våken!!! Behandlingen skal fjerne eventuelle "skjær i sjøen" som hindrer energien i å komme seg rundt i kroppen som den skal!![:)]
Rart og uvant når man aldri har vært borti slike alternative ting før, men det var skikkelig deilig og jeg følte meg lettere i kroppen etterpå....så kanskje det hjelper!!![:D] 

Først prata vi litt om hva jeg ville forbedre, om det var noe som var ekstra tungt eller om jeg bare var der for å få en energipåfylling. Etter praten la jeg meg på rygg på en sånn der deilig myk benk og fikk ett teppe over meg, så masserte hun nakken, hodet og halsen min en stund, masserte HELE ansiktet mitt (deilig), og så skuldrene og under armene. Så "rista" hun kroppen min løs på en måte, veldig forsiktig da siden jeg er gravid men det var kjempe deilig!! Så trakk hun i armene, fingrene, beina og tærne som for å strekke meg ut på en måte. Så veiva hun med armene over hele meg, uten å være borti meg....hadde noe med energien å gjøre!!

Det var iallefall kjempe deilig og jeg kjenner meg lettere i kroppen og hodet!![:)]

Back
Topp