deilig

Bebbie og Emma

Gift med forumet
åå det er så deilig når magen er borte..å man bare kan ligge å kose å suse på  bebisen  sin istede for å kose på magen[:D][:D]er så glad for at føtselen  er over for den var ikke no morro..[:(]men så utrolig  søøt prinsesse jeg har fått så glemmer man det vonne med en gang[:D]Hvordan er det med dere?har dere alle det bra?har dere gått ned noe?jeg har gått ned 11kg på 5 dager[:)][:)]kjempe deilig...å det kommer bare av amminga[:D]syntes oxo det var så sinnsykt digg å bruke mine egene klær...må innrømme at jeg ble rimelig lei av  gravid mamma klærna[:'(]hehe[:D]skal få lakt inn bilde av emma veldig snart[:)]Stoooor klem fra bebbie å emma

ja huff jeg har driit vont i stinga jeg å...spes når jeg må tisse svir masse...men vi fikk verdens nydeligste gave da[:D]utrolig glad for at dette er over...sover bebisen din hele natta?hjelper sambo din bra til hjemme?stooor klem fra bebbie å emma

hihi det er helt fantastisk å endelig ha bebisen sin her[:D][:D]klarer ikke helt å ta på meg skoene ennå pga stinga men jeg kommer meg etter vert[:)][:)]hørtes deilig ut laban [:D][:D]

Det er fantastisk å endelig ha kroppen tilbake!!! Kan gjøre alt jeg kunne før jeg ble gravid (utenom sex da...) Har litt vondt i rumpa når jeg går på do, men ellers ingenting på stinga lengre. Blør litt enda.. (verdens lengste mensen..[:'(]) Det beste av alt er jo å nusse og kose med Malin, har lyst å spise henne opp! [8D] Hun er så myk, god og lukter så godt [:D][:D][:D] Vi storkoser oss om dagen!!! 

Back
Topp