Deilig!

Nattlys

Gift med forumet
Synes det er så godt å kjenne knøttet i magen[:)][:)] Sånn herlig følelse å kjenne henne røre seg inn der. Til tider kan det bli litt mye, å litt ubehag, særlig når hun presser for mye på blæra. Men hun gjør det jo ikke med vilje..
Sukk, blir å savne magen tror jeg![:D]

ORIGINAL: Nattlys

Synes det er så godt å kjenne knøttet i magen[:)][:)] Sånn herlig følelse å kjenne henne røre seg inn der. Til tider kan det bli litt mye, å litt ubehag, særlig når hun presser for mye på blæra. Men hun gjør det jo ikke med vilje..
Sukk, blir å savne magen tror jeg![:D]

Det var godt du minte meg på å kose meg litt med magen.. Er nok litt utålmodig for å møte lillegutt, men du og koselig det er med mage.. Tror nok jeg også kommer til å savne den gitt.. (pluss at nå ser jeg kun gravid ut og du ser ikke magefettet som jeg alltid har hatt [;)])

hoff.. jeg savner bevegelsene inni magen allerede.. Det å sitte å stryke på magen og kjenne at en liten fot kommer ut.. :(

jaa, vet fra di andre gangene at savnet kom rimelig fort etterpå[:)]
er bare å nyte den aller siste tia med magen

Vi får nyte livet i magen vi som fortsatt har de der [:)]
Ser at mange er veldig utålmodige og prøver alt mulig rart, men her prøver jeg heller å nyte de ukene som er igjen. H*n kommer nok når h*n er klar [:)] Er egentlig først nå jeg kan nyte dette svangerskapet føler jeg og. Vært plaget med mye kvalme og vondter tidligere, men nå er det endelig ikke så mye å klage på [:)] Bare herlig å kjenne liv[:)]

ja. prøver å nyte det så lnge det varer.. det er jo en fantastisk ting å være gravid.. er bare trist at plagene innimellom overdøver det positive:) takk for påminnelsen:)

Blir nok å savne magen ja....
Er helt ubeskrivelig å kjenne ett lite liv der inne

ORIGINAL: Pønsi

Blir nok å savne magen ja....
Er helt ubeskrivelig å kjenne ett lite liv der inne

Ja!

Back
Topp