Deilig syn

HøstVinterMamma

Forumet er livet
VIP
Deilig å se [:)]

Tester tatt 2, 3, 4 og 5 juni [:)] Betryggende å se at de blir sterkere.
Er litt redd pga SA i februar og april i år. Så det gjør godt å se at det går rette veien [:)]

Det der går definitivt rette veien, ja [:)]

Gratulerer så mye, og lykke til!

Gratulerer så mye, Vurderer å ta en til selv, Hatt 3 SA. Var hos legen forrige onsdag, å da ble den pos. men vil på en måte sikre meg litt

For ett herlig syn! [:D] Holder på sånn jeg å, tester hver morgen, må liksom se at de blir sterkere [:D]

ORIGINAL: SunShin

For ett herlig syn! [:D] Holder på sånn jeg å, tester hver morgen, må liksom se at de blir sterkere [:D]

[:-][8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Jada, jeg er en freak, jeg veit [8D] men når man har mistet noen ganger så er det sånn jeg beholder roen [8D]

Man får jo en liten bekreftelse på at hcgèt stiger i allefall [:)] Deilig å se at de blir sterkere for hver dag [:)][:)]

Jada, jeg er en freak, jeg veit [8D] men når man har mistet noen ganger så er det sånn jeg beholder roen [8D]

Hahaha...Var ikke sånt ment da...[8D]

Skulle vel ha satt sånn da: [:-][8D] Jeg også, siden jeg blør[8D]

Hahaha...Var ikke sånt ment da...[8D]

Skulle vel ha satt sånn da: [:-][8D] Jeg også, siden jeg blør[8D]

hehehe, skjønte hva du mente [:D] men ler godt av meg selv å når jeg sitter og ni glor på pinnen hver morgen [8D]

Det går rette veien snuppa, og det er godt det [:)]

Ja, dette ser lovende ut [:)] Tusen takk alle sammen [:)]

hohohh... staaas [;)]

ja, kjempestas [:)][:)]

det er et kjempedeilig syn!! Moro[:D][:D][:D]

Ja, superherlig [:)][:)] Tusen takk alle sammen [:)]

blir bare sterkere og sterkere ja, så artig[:D][:D]

Veldig betryggende ja [:)][:)]

Tror jeg gav meg med testingen etter 9 g-tester [8D] Men jeg og ville se at de ble sterkere...og for at det skulle gå skikkelig opp for meg tror jeg... Var redd testen tullet med meg [8D]

har tatt min siste test i dag :) digital med uker. Verden herligste ord på den testen [:D]

Back
Topp